مراسم تعمم طلاب مجتمع آموزش عالی قرآن و حدیث برگزار شد
کد خبر: 4173136
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۳
با حضور مدیران قرآنی المصطفی؛

مراسم تعمم طلاب مجتمع آموزش عالی قرآن و حدیث برگزار شد

مراسم تعمم تعدادی از طلاب و تقدیر از فراگیران برتر مجتمع آموزش عالی قرآن و حدیث جامعه‌المصطفی، عصر امروز در سالن قدس مجتمع جامع امام خمینی(ره) قم برگزار شد.

مراسم تعمم طلاب مجتمع آموزش عالی قرآن و حدیث برگزار شد

به گزارش خبرنگار ایکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی رضایی اصفهانی، رئیس مجتمع آموزش عالی قرآن و حدیث المصطفی با اشاره به تنوع کم‌نظیر رشته‌های قرآنی در مجتمع آموزش عالی قرآن و حدیث، اظهارکرد: هم‌اکنون ۲۵۰ طلبه از ۵۰ ملیت از قاره‌های مختلف در سطح چهار یا دکتری در این مجتمع مشغول به تحصیل هستند.

وی با اشاره به تنوع کم‌نظیر رشته‌های قرآنی در مجتمع آموزش عالی قرآن و حدیث، یادآور شد: حدود چهل رشته جدید و مورد نیاز طلاب ما نیز به تأیید وزارت علوم رسیده است و امیدواریم هرچه سریع‌تر زمینه‌های اجرای این رشته‌ها فراهم شود.

رئیس مجتمع آموزش عالی قرآن و حدیث با تبریک فرارسیدن سال جدید تحصیلی، تعمم طلاب را دارای برکات فراوانی دانست و بر جایگاه ویژه آن در سنت جامعه اسلامی و حوزه‌های علمیه تأکید کرد.

یادآور می‌شود، در این مراسم 10 نفر از طلاب مجتمع آموزش عالی قرآن و حدیث به دست رئیس جامعه‌المصطفی به لباس روحانیت مشرف شدند. همچنین از طلاب ممتاز سال گذشته این مجتمع تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام
captcha