آغاز فعالیت خانه قرآن شریفا در خرمدشت کرج
کد خبر: 4172984
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۷

آغاز فعالیت خانه قرآن شریفا در خرمدشت کرج

فعالیت خانه قرآن و عترت شریفا با برگزاری کلاس‌های قرآنی در رشته‌های روخوانی روان‌خوانی، مفاهیم، احکام و... در خرمدشت کرج آغاز شد.

قرآن کریم

نرگس شریفی، مدیر خانه قرآن و عترت شریفا خرمدشت کرج در گفت‌وگو با ایکنا از البرز از آغاز فعالیت این مرکز با برگزاری کلاس‌های قرآنی در رشته‌های روخوانی روان‌خوانی، مفاهیم، احکام و ... خبر داد و گفت: کلاس‌های این مؤسسه به صورت مجازی و حضوری برگزار خواهد شد.

وی افزود: ثبت‌نام برای حضور در کلاس‌های این مرکز آغاز شده و تا اواخر مهرماه ادامه دارد، گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده در کنار کلاس‌های قرآنی، برنامه‌های فرهنگی نیز برای قرآن‌آموزان اجرا می‌شود.

این مسئول توضیح داد: تمرکز اصلی این مؤسسه برای آموزش حفظ قرآن به‌ویژه برای کودکان است که مربیان قرآنی با کمک شعر و قصه و با استفاده از کتاب‌های آموزشی قرآن را به کودکان یاد می‌دهند.

شریفی بیان کرد: علاقه‌مندان برای حضور در کلاس‌های قرآنی این مؤسسه می‌توانند از ساعت 10 تا 17 به این مؤسسه واقع در ابتدای خرمدشت کرج مراجعه کنند.

مدیر خانه قرآن و عترت شریفا در پایان با تأكيد بر ضرورت حمايت بيشتر مسئولان و خيرين از فعاليت‌های قرآنی گفت: توجه به آموزش قرآن و مفاهيم آن و به‌كارگيری دستورات روح‌بخش اين كتاب آسمانی، جامعه را از بسياری آسيب‌ها مصون می‌دارد، لذا باید تلاش کنیم تا فرهنگ قرآنی در جامعه بیش از پیش رواج پیدا کند.

انتهای پیام
captcha