باید از انتصاب افراد ناکارآمد پرهیز شود
کد خبر: 4172879
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۱
آیت‌الله سعیدی:

باید از انتصاب افراد ناکارآمد پرهیز شود

امام جمعه قم گفت: برخی به لحاظ عرفانی، اخلاقی و معنوی در مقامات بالایی هستند اما در عرصه عمل چندان مطلوب کار نمی‌کنند و باید از انتصاب این افراد ناکارآمد پرهیز شود.

سیدمحمد سعیدی، تولیت حرم مطهر حضرت معصومه(س)

به گزارش خبرنگار ایکنا، آیت‌الله سیدمحمد سعیدی، تولیت حرم مطهر حضرت معصومه(س) عصر امروز سه‌شنبه ۱۱ مهر در دیدار وزیر اقتصاد و دارایی دولت سیزدهم تصریح کرد: افراد مؤمن و کاردان باید توسط دولت‌ها به کار گرفته شوند.

امام جمعه قم افزود: افرادی باید سر کار بیایند که واقعاً مومن به خدا و معتقد به پروردگار باشند و به غیر از خدا به کسی و چیزی تن ندهند.

تولیت حرم حضرت فاطمه معصومه(س) با بیان اینکه در دولت‌های گذشته شجره مدیریتی نامناسبی پایه‌گذاری شده است و امروز اصلاح آن هزینه و کار زیادی خواهد برد، تأکید کرد: افراد مؤمن، متعهد، انقلابی و کاردان باید توسط دولت‌ها به کار گرفته شوند.

وی انتصاب افراد کاربلد و پرتوان را از مزیت‌های دولت سیزدهم عنوان کرد و گفت: برخی به لحاظ عرفانی، اخلاقی و معنوی در مقامات بالایی هستند اما در عرصه عمل چندان مطلوب کار نمی‌کنند و باید از انتصاب این افراد پرهیز شود.

تولیت آستان بانوی کرامت کار برای خدا را یکی از عوامل توفیقات دولت‌ها عنوان کرد و گفت: دل‌های مردم به دست خداست و اگر کار برای خدا انجام شود دل‌های مردم با کارگزاران همراه می‌شود و خدا هم در امور کمک خواهد کرد.

انتهای پیام
captcha