اولین نمایشگاه تخصصی کتاب‌های حفظ قرآن در البرز برگزار می‌شود
کد خبر: 4172662
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۵

اولین نمایشگاه تخصصی کتاب‌های حفظ قرآن در البرز برگزار می‌شود

مدیر خانه قرآن و عترت شریفا از برگزاری اولین نمایشگاه تخصصی کتاب‌های حفظ قرآن در خرمدشت کرج خبر داد و گفت: این نمایشگاه روز سه‌شنبه، 11 مهرماه میزبان علاقه‌مندان می‌شود.

نمایشگاه تخصصی کتاب‌های حفظ قرآن

نرگس شریفی، مدیر مؤسسه قرآن و عترت شریفا در گفت‌وگو با ایکنا از البرز از برگزاری اولین نمایشگاه تخصصی کتاب‌های حفظ قرآن کریم در خرمدشت کرج خبر داد و گفت: این نمایشگاه برای اولین بار در استان البرز برگزار می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه در حوزه کتب حفظ قرآن کریم خلأهایی وجود دارد که ما با آسیب‌شناسی آن و جمع‌آوری کتاب‌های حفظ قرآن در یک مجموعه، شرایطی را فراهم کردیم تا علاقه‌مندان به حفظ قرآن بتوانند منابع مورد نیازشان را به راحتی تهیه کنند.

این مسئول بیان کرد: البته در کنار کتاب‌های حفظ قرآن برای علاقه‌مندان سایر رشته‌های قرآنی مثل ترتیل، تجوید و... نیز کتاب‌هایی در این نمایشگاه عرضه می‌شود.

شریفی توضیح داد: این نمایشگاه روز سه‌شنبه، 11 مهرماه در خانه قرآن و عترت شریفا واقع در خرمدشت کرج افتتاح می‌شود و علاقه‌مندان و فعالان قرآنی برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از ساعت 10 تا 19 به این مرکز مراجعه کنند.

مدیر خانه قرآن و عترت شریفا در پایان گفت: این نمایشگاه یک روزه است، اما در صورت استقبال مخاطبان به مدت سه روز تمدید خواهد شد.

 

انتهای پیام
captcha