۶۷۰ مدرسه؛ پایگاه جشن عاطفه‌ها در خراسان‌جنوبی
کد خبر: 4171900
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۶

۶۷۰ مدرسه؛ پایگاه جشن عاطفه‌ها در خراسان‌جنوبی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: جشن عاطفه‌ها در ۶۷۰ مدرسه استان شنبه، هشتم مهرماه برپا می‌شود.

محمد عرب، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا، به نقل از پایگاه خبری کمیته امداد خراسان‌جنوبی، محمد عرب، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی امروز، ۷ مهرماه اظهار کرد: شنبه، هشتم مهرماه ۶۷۰ پایگاه جشن عاطفه‌ها در مدارس استان برپا می‌شود.

وی از توزیع ۱۰۵ هزار پاکت جشن عاطفه‌ها در مدارس استان خبر داد و گفت: مراسم محوری این جشن فردا ساعت ۷:۳۰ در دبستان دخترانه شاهد در بیرجند برگزار خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی افزود: هم اکنون بیش از ۱۸ هزار و ۷۲۰ دانش‌آموز نیازمند و مستعد زیرپوشش این نهاد حمایتی در استان هستند و از خدمات فرهنگی و تحصیلی این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

عرب با اشاره به مرحله اول جشن عاطفه‌ها ۳۰ و ۳۱ شهریورماه در سطح میادین و مصلی‌های نماز جمعه در استان گفت: تاکنون ۲۵ میلیارد ریال کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم خراسان‌جنوبی در جشن عاطفه‌ها جمع آوری شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی با دعوت از مردم برای پیوستن به این پویش ملی اظهار کرد: خیران و مردم نیکوکار می‌توانند از طریق شماره کارت از طریق شماره‌گیری #۱*۰۵۶*۸۸۷۷* و یا واریز کمک‌های نقدی خود به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۶۰۲ در تامین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند زیرپوشش این نهاد مشارکت کنند. سال گذشته بیش از ۵۵۰ میلیون تومان در سطح مدارس استان جمع آوری شده که پیش‌بینی می‌‎شود امسال کمک‌های جمع آوری افزایش چشمگیری داشته باشد.

انتهای پیام
captcha