۶۷۰ دانش‌آموز نیازمند در نمین چشم‌انتظار کمک‌های مردمی هستند
کد خبر: 4171871
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۴

۶۷۰ دانش‌آموز نیازمند در نمین چشم‌انتظار کمک‌های مردمی هستند

رئیس کمیته امداد شهرستان نمین گفت: هم‌اکنون ۶۷۰ دانش‌آموز نیازمند در سطح شهرستان نمین تحت حمایت این نهاد قرار دارند که امیدواریم با مساعدت‌های مردم نوع‌دوست این شهرستان بتوانیم تمامی مشکلات آنها را در آغاز سال‌تحصیلی برطرف کنیم.

جشن عاطفه هابه گزارش ایکنا، به نقل از کمیته امداد اردبیل، محمدعلی صادقی، رئیس کمیته امداد شهرستان نمین، روز گذشته، ششم مهرماه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: ۶۷۰ دانش‌آموز و ۲۸ دانشجو تحت حمایت کمیته امداد شهرستان نمین قرار دارند.

وی با اعلام اینکه با کمک‌های خیران و مراکز نیکوکاری تاکنون ۴۵۰ بسته تحصیلی در بین دانش‌آموزان تحت حمایت توزیع شده است، افزود: در اقدامی نوعدوستانه، ۷ بسته تحصیلی به دانش آموزان ساکن در مناطق محروم و یکی از دورافتاده‌ترین روستا‌های شهرستان نمین اهدا شد.

صادقی با بیان اینکه تلاش بر این است تا هیچ دانش‌آموزی به دلیل مشکلات معیشتی از تحصیل باز نماند، اعلام کرد: مراکز نیکوکاری و پایگاه‌های ثابت و سیار کمیته امداد همچنان آماده دریافت کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌ها هستند.

رئیس کمیته امداد شهرستان نمین گفت: کمک به تحصیل دانش‌آموزان نیازمند موجب می‌شود تا آنها در راه کسب علم و دانش عملکرد بهتری داشته و فردایی سرشار از موفقیت را برای خود و خانواده‌شان رقم بزنند.

انتهای پیام
captcha