فعالان فضای مجازی در صف اول جنگ رسانه‌ای قرار دارند
کد خبر: 4171799
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۴۰۲ - ۰۰:۵۸
کوروش زارعی:

فعالان فضای مجازی در صف اول جنگ رسانه‌ای قرار دارند

مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری با تأکید بر اینکه یکی از راهها در جهاد تبیین کار در فضای مجازی و هنری است، اظهار کرد: فعالان فضای مجازی هم اکنون در صف اول جنگ رسانه‌ای قرار گرفته‌اند و باید با تولید محتوا و آثار خلاقانه در بین مردم تأثیرگذار باشند.

کوروش زارعی، بازیگر سینما و تلویزیون

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، کوروش زارعی، مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری روز گذشته، ششم مهرماه، در مراسم افتتاحیه جشنواره تولیدات فضای مجازی کنگره ۱۰ هزار شهید استان آذربایجان‌شرقی، با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص جهاد تبیین گفت: برای موفقیت در جهاد تبیین باید تولید هنر کرد و با کار هنری در این عرصه فعالیت کرد و به جنگ دشمن رفت.

وی افزود: اهمیت فضای مجازی روز به روز بیشتر شده و باید این فضا را جدی گرفت و از طریق موبایل که جایگاه خاصی در این فضا پیدا کرده است، به اثر خلق و ایده هنری پرداخت.

زارعی، با تأکید بر اینکه یکی از راهها در جهاد تبیین کار در فضای مجازی و هنری است، اظهار کرد: فعالان فضای مجازی هم اکنون در صف اول جنگ رسانه‌ای قرار گرفته‌اند و باید با تولید محتوا و آثار خلاقانه در بین مردم تأثیرگذار باشند.

این بازیگر سینما و تلویزیون، از دست‌اندرکاران جشنواره تولیدات فضای مجازی آذربایجان شرقی خواست، شرایطی فراهم کنند تا آثار تولید شده در این جشنواره در سطح داخلی و خارجی جریان‌ساز باشند.

مهدی جعفری جوزانی، مدیر مرکز تولید و نشر دیجیتال انقلاب اسلامی نیز در این مراسم، با بیان اینکه روح هنر تا حد قابل توجهی در تولیدات فضای مجازی فاصله گرفته است، گفت: روح هنر باید در تولیدات این حوزه دمیده شود.

وی اظهار کرد: در زمان کنونی ابزار تولید محتوا در دنیا چنان پیش رفته که می‌توان از طریق آن به آثار و محتوای فاخری تولید کرد.

جعفری جوزانی، با تأکید بر اینکه از ذات هنر باید در تولید محتوا استفاده کرد، اظهار کرد: با دمیدن روح هنر در تولید محتوا در این حوزه باید آثار خلق شود که یاد و خاطره شهدا به‌ویژه شهدای لشکر عاشورا زنده نگه داشته شود.

مدیر مرکز تولید و نشر دیجیتال انقلاب اسلامی، ادامه داد: علاوه بر جوایز این جشنواره برای منتخبان، ۲ تیم اول بخش پویانمایی و نرم افزار این جشنواره به صورت مستقیم به عنوان سهمیه اختصاصی به مرحله کشوری راه می یابد.

انتهای پیام
captcha