مسابقات قرآن بسیج تالش برگزار شد
کد خبر: 4171608
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۸

مسابقات قرآن بسیج تالش برگزار شد

سی امین دوره مسابقات قرآن کریم بسیج در سطح ناحیه‌ای و با حضور 180 متسابق در مسجد صاحب الزمان(عج) تالش برگزار شد.

مسابقات قرآن بسیج تالش برگزار شد

به گزارش ایکنا از گیلان، سی امین دوره مسابقات قرآن کریم بسیج در سطح ناحیه‌ای و با حضور برترین‌های قرآنی حوزه‌های مقاومت بسیج سپاه ناحیه تالش امروز، پنجم مهرماه در مسجد صاحب الزمان(عج) این شهر برگزار شد.

سروان پاسدار حسن هیزم‌شکن، مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه تالش اظهار کرد: این دوره از مسابقات به همت دارالقرآن بسیج تسنیم سپاه ناحیه تالش با حضور ۱۸۰ شرکت‌کننده در دو بخش آقایان و بانوان سطح ناحیه‌ای برگزار شد.

وی افزود: در بخش آقایان ۸۰ متسابق در رشته‌های حفظ، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، اذان، دعاخوانی، نهج البلاغه، دعای فرج، صحیفه سجادیه و همچنین با حضور ۱۰۰ متسابق در بخش بانوان در رشته‌های حفظ، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ دعای فرج، صحت قرائت نماز، دعاخوانی و صحیفه سجادیه در سطح ناحیه‌ای برگزار شد.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه تالش بیان کرد: نفرات برتر هر رشته در بخش آقایان و بانوان به مرحله استانی این مسابقات راه پیدا می‌کنند؛ از نفرات اول تا سوم هر رشته در بخش‌های آقایان و بانوان در برنامه «چلچراغ آیه‌ها» که به مناسبت هفته دفاع مقدس به‌صورت زنده از رسانه ملی پخش می‌شود، تجلیل به‌عمل خواهد آمد.

افشین انگشافی

انتهای پیام
captcha