برگزاری همایش «یاد یاران» در زرندیه
کد خبر: 4171591
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۵

برگزاری همایش «یاد یاران» در زرندیه

همایش «یاد یاران» شهر پرندک از توابع شهرستان زرندیه، به مناسبت فرا رسیدن هفته بزرگداشت دفاع مقدس با حضور سردار احمدعلی مقدسی، مشاور عالی سپاه قدس و همرزم شهید سلیمانی برگزار شد.

همایش یاد یاران

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی سپاه زرندیه، همایش «یاد یاران» شهر پرندک امروز، 5 مهر، به مناسبت فرا رسیدن هفته بزرگداشت دفاع مقدس با حضور سردار احمدعلی مقدسی، مشاور عالی سپاه قدس و همرزم شهید سلیمانی، خانواده‌های شهدا، جانبازان، ایثارگران و اقشار مختلف مردم در حسینیه شهدای این شهر برگزار شد.

سردار مقدسی با بیان این مطلب که استکبار جهانی با ناامید شدن از اقدامات داخل کشور جنگ تحمیلی را به راه انداخت، اظهار کرد: در ابتدا جنگ برای ما ناشناخته بود و بسیاری از مسئولان نظامی محلی با داشتن اندکی تسلیحات خوشحال بودند در حالی که پس از گذشت مدتی بسیاری از دلسوزان نظامی، ادامه جنگ را امکان‌پذیر نمی‌دانستند.

مشاورعالی سپاه قدس با تاکید بر اینکه ایمان بی‌نظیر رهبرکبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و تدابیر ایشان تمامی نقشه‌های دشمنان را بی‌اثر کرد یادآور شد: با همراهی بسیاری از کشورهای قدرتمند دنیا با رژیم بعث عراق و انجام کمک‌های لجستیکی و مالی ما در این ۸ سال مظلومانه ولی با اقتدار جنگیدیم و پیروز شدیم.

سردار مقدسی با اشاره به تغییر نقشه‌های دشمنان پس از جنگ تحمیلی، افزود: دنیای استکبار با محاصره همسایه‌های ایران به دنبال فشار بر روی کشور بود که شهید سلیمانی بزرگوار تمامی نقشه‌های آنان را در کشورهای همسایه از جمله عراق و افغانستان بی‌اثر کرد.

انتهای پیام
captcha