اجرای طرح «حفظ تلفنی» از سوی مجمع‌القرآن گراش
کد خبر: 4171477
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۴

اجرای طرح «حفظ تلفنی» از سوی مجمع‌القرآن گراش

طرح حفظ تلفنی قرآن ویژه عموم علاقه‌مندان بانوان و آقایان از سوی مجمع‌القرآن گراش اجرا می‌شود.

طرح حفظ تلفنی

مسلم محمدی، مسئول روابط عمومی مجمع القرآن گراش در گفت‌وگو با ایکنا با اشاره به اجرای طرح حفظ تلفنی گفت: باتوجه به استقبال علاقه‌مندان به عرصه حفظ قرآن و عدم امکان حضور به دلایلی چون بُعد مسافت، مشغله تحصیلی و کاری و ...، طرح حفظ تلفنی در مؤسسه اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه طرح حفظ تلفنی از سال ۱۳۹۸ در مؤسسه آغاز شده است، اظهار کرد: طی اجرای این طرح، حافظان طی بازه زمانی یک تا چهار ساله بنابر شرایط و برنامه‌ریزی انجام شده و از سوی دیگر ارزیابی توانمندی قرآن‌آموزان، می‌توانند به درجه حفظ کل برسند.

مسئول روابط عمومی مجمع القرآن گراش بیان کرد: در طرح حفظ تلفنی، اساتید مربوطه سه روز در هفته (طی برنامه‌ریزی که با مشورت و هماهنگی با قرآن‌آموز انجام شده است) با حافظ تماس می‌گیرند تا ضمن دریافت محفوظات جدید و پنج درس، خدمات مشاوره‌ای ارائه می‌دهند و نکات آموزش را به حافظان یادآوری می‌کنند.

محمدی با اشاره به اینکه در این طرح تاکنون قریب به ۱۰۰ نفر از آقایان و ۴۰ نفر از بانوان مشغول به حفظ مصحف شریف هستند، بیان کرد: محمدمهدی سالمی، شش‌ساله از شادگان خوزستان از جمله افرادیست که حفظ خود را از صفر تا صد با طرح حفظ تلفنی پیش برده است و توانست طی بازه سه‌ساله، به درجه حفظ کل قرآن برسد.

وی ادامه داد: محمدمهدی سالمی با شرکت در آزمون هجدهمین دوره اعطای مدرک تخصصی، موفق به دریافت مدرک درجه ۳ (معادل کارشناسی) شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام و دریافت اطلاعات بیشتر درباره طرح حفظ تلفنی قرآن با شماره ۰۹۱۷۹۰۸۵۵۱۵ تماس بگیرند.

همچنین در خبر دیگری از مجمع القرآن گراش آمده است، دوره دو روزه تربیت مربی قرآن کریم با حضور سیدمهدی سیف، مدرس قرآن و داوری ملی و بین‌المللی کشورمان و با شرکت قریب به ۸۰ نفر از مدیران، معلمان و اساتید مدارس و مراکز مجمع‌القرآن و مردم علاقه‌مند برگزار و در پایان نیز به شرکت‌کنندگان، مدرک حضور در دوره اعطا شد.

یادآور می‌شود، طی تفاهم‌نامه‌ای که بین مؤسسه مجمع‌القرآن گراش و مهد قرآن کشوری منعقد شده است، به تناسب این سلسله دوره‌های آموزشی و تربیتی در مجمع القرآن با حضور اساتید برجسته کشوری برگزار خواهد شد.

 مؤسسه مجمع‌القرآن فاطمیون در استان فارس، شهرستان گراش، بلوار خلیج فارس قرار داد. همچنین علاقه‌مندان برای اطلاع از دوره‌های مؤسسه می‌توانند با شماره های ۰۷۱۵۲۴۴۵۴۴۵ – ۰۹۳۹۳۶۷۸۴۰۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha