حرکت در مسیر شهدا رمز عاقبت به خیری است
کد خبر: 4171459
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۳

حرکت در مسیر شهدا رمز عاقبت به خیری است

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه مازندران با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: حرکت در مسیر شهدا رمز عاقبت به خیری است.

سید باقر حسینی

به گزار ش ایکنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه مازندران، آیین آغاز سال تحصیلی جدید، چهارم مهرماه با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، جمعی از مسئولان، اعضای هئیت علمی، یاوران علمی و دانشجویان در سالن اجتماعات شهید آوینی دانشکده هنر و معماری برگزار شد.

سیدباقر حسینی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه مازندران، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: حرکت در مسیر شهدا رمز عاقبت به خیری است.

وی افزود: گره‌گشایی از کار مردم، از دستورات مؤکد دینی است و مسئولان باید به این موضوع توجه جدی داشته باشند و دسترسی به متولیان امر را فراهم کنند.

حسینی با اشاره بر لزوم توجه به نقد منصفانه و پذیرش متواضعانه، تصریح کرد: راه مقابله با هوچی‌گری دشمن، توجه به این امر مهم است.

در ادامه این آیین مرتضی علویان، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه مازندران، با اشاره به آیات قرآنی، تزکیه را مقدم بر تعلیم دانست و افزود: اگر این دو عنصر در کنار یک‌دیگر قرار گیرند، درهای حکمت بر روی انسان گشوده خواهد شد و در این صورت، ما به‌عنوان سربازان عرصه فرهنگی در انجام وظایف خود موفق خواهیم بود.

وی با اشاره به اقدامات انجام ‌شده در حوزه فرهنگی در سه بخش اساتید، یاوران علمی و دانشجویان افزود: برگزاری جشنواره بین‌المللی حرکت، تدوین شیوه‌نامه سرآمدان فرهنگی و برقراری مشوق‌های متنوع در راستای توسعه انجمن‌های علمی با حمایت اساتید، راه‌اندازی مرکز حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی در طول سال از جمله این اقدامات است.

یادآور می‌شود که ادای احترام به مقام شامخ شهدای گمنام دانشگاه، پخش کلیپ‌های مختلف مناسبتی و اجرای موسیقی اصیل مازندرانی از دیگر برنامه‌های آیین آغاز سال تحصیلی جدید بود که در سالن اجتماعات شهید آوینی دانشگاه مازندران برگزار شد.

انتهای پیام
captcha