ساخت و افتتاح مدرسه شهید شوشتری در خوشاب با کمک خیرین
کد خبر: 4171443
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۰

ساخت و افتتاح مدرسه شهید شوشتری در خوشاب با کمک خیرین

همزمان با هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی، مدرسه شهید شوشتری در سلطان‌آباد، مرکز شهرستان خوشاب، با حضور آیت‌الله غلامحسین محمدی گلپایگانی، رئیس دفتر مقام معظم رهبری و عارف نوروزی، سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام(ره) به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح شد.

افتتاح مدرسه شهیدشوشتری در سلطان‌آبادمحمدعلی صادقی، رئیس آموزش و پرورش خوشاب در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی، با اشاره به ساخت مدرسه شهید شوشتری در سلطان‌آباد مرکز شهرستان خوشاب که زمین آن توسط یکی از خیران سلطان‌آبادی اهدا شده است، اظهار کرد: این مدرسه از زمان کلنگ‌زنی تا ساخت و اتمام پروژه پنج سال زمان برد. زمین 2000 متری این مدرسه توسط خانواده مرحوم چوپانی برای ساخت مدرسه به آموزش و پرورش اهدا شده بود.

وی با بیان اینکه این مدرسه ویژه دانش‌آموزان دوم متوسطه خواهد بود، ادامه داد: این مدرسه با ۹ اتاق در  ۶۵۰ متر زیر بنا احداث شده و دارای ۶ کلاس درس و نمازخانه است. برای ساخت این مدرسه ۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات نوسازی و توسعه مدارس آموزش و پرورش هزینه شده که حدود ۲۰ درصد آن با کمک بنیاد برکت ساخته شده است.

رئیس اداره‌ آموزش و پرورش خوشاب با بیان اینکه برای ساخت این مدرسه در سلطان‌آباد دانش‌آموزان مدرسه «نرگس» به مدرسه شوشوتری منتقل می‌شوند، درخصوص آخرین وضعیت معلمان مدارس این شهرستان، گفت: در سال تحصیلی جدید با توجه به آزمون استخدامی آموزش و پرورش که کمی با تأخیر همراه شد و جذب معلمان جدید، برای مقطع ابتدایی ۴۸ معلم درخواست کرده بودیم که ۳۴ نفر خودشان را معرفی و در هفته آینده با تعیین محل خدمت در مدارس شهرستان خوشاب مشغول خدمت خواهند شد.

وی گفت: در مقطع متوسطه پنج نفر معلم جدید به معلمان شهرستان اضافه خواهند شد.

ساخت و افتتاح مدرسه شهید شوشتری در خوشاب با کمک خیرین

انتهای پیام
captcha