بهره‌برداری از مدرسه خیرساز در رازوجرگلان
کد خبر: 4171365
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۵

بهره‌برداری از مدرسه خیرساز در رازوجرگلان

مدرسه ۶ کلاسه خیرساز شهرستان راز و جرگلان امروز با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به بهره‌برداری رسید.

امین فلاح کوشکی، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیزمدارس خراسان‌شمالیبه گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، امین فلاح کوشکی، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان‌شمالی در حاشیه بهره‌برداری از این مدرسه، گفت: این مدرسه در محوطه‌ای به مساحت یک هزار و ۵۰۰ متر مربع با زیربنای ۶۰۷ متر مربع با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال از محل منابع ملی و خیرساز هزینه شده است.

وی با اشاره به برپایی آیین خشت‌گذاری مدرسه ۱۲ کلاسه در بجنورد نیز اظهار کرد: ساخت این مدرسه در گستره یک هزار و ۲۰۰ متر مربع با مشارکت بانک صادرات و در قالب مسئولیت اجتماعی این بانک اجرایی می‌شود.

وی افزود: این مدرسه دارای دو هزار و ۵۰۰ مترمربع محوطه سازی، سرایداری و سرویس بهداشتی است و ۲۵۰ متر دیوارکشی برای این مدرسه اجرا می‌شود.

فلاح کوشکی گفت: اعتبار مورد نیاز این طرح ۱۲۵ میلیارد ریال است که ۳۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از آن را بانک صادرات تقبل کرده است.

یادآور می‌شود، ۱۹۳ هزار دانش‌آموز خراسان‌شمالی در بیش از دو هزار باب آموزشگاه استان زیر نظر ۲۰ هزار نفر معلم تحصیل می‌کنند که از این تعداد، ۱۰۷ هزار و ۱۰۰ دانش‌آموز در مقطع ابتدایی و مابقی متوسطه است.

انتهای پیام
captcha