فلسفه وجودی کمیته امداد مردمی‌بودن است
کد خبر: 4171275
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۳

فلسفه وجودی کمیته امداد مردمی‌بودن است

مدیرکل کمیته امداد خوزستان بیان کرد: تأکید مقام معظم رهبری به هیئت امنای کمیته امداد همواره این بود که به سمت فلسفه وجودی خود یعنی مردمی بودن برود.

جمال شیبه، مدیرکل کمیته امداد استان خوزستان

به گزارش ایکنا از خوزستان، جمال شیبه، مدیرکل کمیته امداد استان خوزستان در رزمایش استانی توزیع 25 هزار بست تحصیلی که امروز 4 مهرماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: یکی از ابتکارت کمیته امداد در سال‌های اخیر ایجاد مراکز نیکوکاری بوده است. تأکید مقام معظم رهبری به هیئت امنای کمیته امداد همواره این بود که به سمت فلسفه وجودی خود یعنی مردمی بودن برود. در همین راستا مراکز نیکوکاری ایجاد شدند که سهم آنها در این رزمایش تأمین 10 هزار بسته بوده است.

وی با بیان اینکه افتخار خدمت به 54 هزار دانش‌آموز در استان را داریم، گفت:‌ این تعداد جمعیت بزرگی است و لذا همه تلاش ما این است که هیچ دانش آموزی به دلیل نداشتن لوازم تحریر، کیف و کفش و لباس از تحصیل باز بماند.

شیبه گفت:‌ با برنامه‌ریزی انجام شده مترصدیم که 54 هزار دانش‌آموز در سراسر استان حداقل یک بسته لوازم تحریر دریافت کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان خوزستان بیان کرد: ما اعلام می‌کنیم هر دانش‌آموزی ولو مددجوی کمیته امداد نباشد، نباید به دلیل نداشتن لوازم تحریر و دیگر ملزومات از تحصیل محروم شود و ما آماده هستیم از انها حمایت کنیم.

 

انتهای پیام
captcha