نشست نقد و بررسی کتاب «سفیر دوازدهم» برگزار می‌شود
کد خبر: 4171171
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۴
به میزبانی کتابخانه عمومی مریم قم

نشست نقد و بررسی کتاب «سفیر دوازدهم» برگزار می‌شود

نشست نقد و بررسی کتاب «سفیر دوازدهم» با حضور زینب امامی، نویسنده و اعضای محفل ادبی کتابخانه عمومی مریم قم به‌مناسبت سالروز آغاز امامت امام زمان(عج) برگزار می‌شود.

نشست نقد و بررسی کتاب «سفیر دوازدهم»به گزارش ایکنا از قم، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان قم،  نشست نقد و بررسی کتاب «سفیر دوازدهم» با حضور زینب امامی، نویسنده و فهیمه شاکری‌مهر، منتقد و اعضای محفل ادبی کتابخانه عمومی مریم قم به‌مناسبت سالروز آغاز امامت امام زمان(عج) برگزار می‌شود.
 
کتاب «سفیر دوازدهم» به اتفاقات و حوادث سال‌های آخر امامت امام حسن عسکری(ع) و به امامت رسیدن امام زمان(عج) در قالب رمان با محوریت پسر نوجوانی به نام رضا می‌پردازد.
 
این کتاب با قلمی روان و ماجرا‌هایی جذاب در قالب رمان، نوجوانان را با فضای سراسر اختناقی که در آن زمان وجود داشته است و امام(عج) در پادگان نظامی سامرا، تحت کنترل شدید حکام عباسی بودند، آشنا می‌کند و همچنین راه ارتباط امام(عج) با شیعیان که از طریق مکاتبات و توقیعات و وکلا انجام می‌شد، را به‌خوبی نشان می‌دهد.
 
علاقه‌مندان می‌توانند روز پنجشنبه، ششم مهرماه، ساعت ۱۰ با حضور در کتابخانه عمومی مریم، واقع در بلوار شهید دل‌آذر، کوچه ۱۵، جنب مجتمع فرهنگی ورزشی مریم در این نشست شرکت کنند.
انتهای پیام
captcha