جشن عاطفه‌ها در بیش از ۶۷۰ مدرسه خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود
کد خبر: 4170928
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۸

جشن عاطفه‌ها در بیش از ۶۷۰ مدرسه خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌‌جنوبی گفت: جشن عاطفه‌ها امسال در بیش از ۶۷۰ مدرسه استان طی روز هشتم مهرماه جاری اجرایی خواهد شد.

محمد عرب، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌‌جنوبیبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی، محمد عرب، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌‌جنوبی در سخنانی اظهار کرد: پویش ملی جشن عاطفه‌ها در راستای ترویج فرهنگ انفاق و احسان برای کمک به علم‌آموزی دانش‌آموزان تحت حمایت با کمک مردم برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه براساس برنامه‌ریزی انجام شده جشن عاطفه‌ها امسال در سطح مدارس هشتم مهرماه جاری برگزار خواهد شد، ادامه داد: براساس تفاهم‌نامه با آموزش و پرورش استان ۱۰۵ هزار پاکت دانش‌آموزی بین مدارس سطح استان توزیع خواهد شد که به محض جمع‌آوری کمک‌ها توسط مدیران آموزشگاه، به سرعت در اختیار نیازمندان شناسایی شده قرار می‌گیرد.

عرب با اشاره به اینکه جشن عاطفه‌ها امسال در بیش از ۶۷۰ مدرسه استان برگزار خواهد شد، افزود: سال گذشته بیش از ۵۵۰ میلیون تومان در سطح مدارس استان جمع‌آوری شد که پیش‌بینی می‌‎شود امسال کمک‌های جمع‌آوری شده افزایش چشمگیری داشته باشد و هم‌اکنون نیز بیش از ۱۸ هزار و ۷۲۰ دانش‌آموز نیازمند و مستعد تحت حمایت کمیته امداد استان بوده و از خدمات فرهنگی و تحصیلی این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

وی با اشاره به برگزاری جشن عاطفه‌ها در سطح میادین و مصلی‌های نماز جمعه در هفته گذشته افزود: تاکنون ۲۵ میلیارد ریال توسط مردم و خیرین نیک‌اندیش استان به‌صورت نقدی و غیرنقدی جمع‌آوری شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌‌جنوبی با دعوت از مردم برای پیوستن به این پویش ملی تصریح کرد: خیران و مردم نیکوکار می‌توانند از طریق شماره کارت از طریق شماره‌گیری #۱*۰۵۶*۸۸۷۷* و یا واریز کمک‌های نقدی خود به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۶۰۲ در تأمین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) مشارکت کنند.

انتهای پیام
captcha