یکهزار و ۲۳۷ فرصت شغلی برای مددجویان سمنانی ایجاد شد
کد خبر: 4170846
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۷
توسط کمیته امداد سمنان

یکهزار و ۲۳۷ فرصت شغلی برای مددجویان سمنانی ایجاد شد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان گفت: یکهزار و ۲۳۷ فرصت شغلی از ابتدای امسال تا پایان مرداد توسط اداره ‌کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان ایجاد شد.

محمد حسن ذوالفقاری مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان، محمد حسین ذوالفقاری، مدیر کل این نهاد امروز، 2 مهر اظهار کرد: ۲ هزار و ۷۳۲ فرصت شغلی برابر با ۱۹ درصد از مجموع سهم اشتغال استان ایجاد شده که تعهد این نهاد در سالجاری است و پیش‌بینی می‌شود تا پایان امسال تحقق اشتغال بیش از تعهد باشد.

وی با بیان اینکه یکهزار و ۲۳۷ فرصت شغلی از ابتدای امسال تا پایان مرداد توسط اداره ‌کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان ایجاد شده افزود: این نهاد از جمله دستگاه‌های پیشرو این استان در زمینه تحقق تعهد اشتغال است.

ذوالفقاری ادامه داد: ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار در قالب تسهیلات به مددجویان این نهاد در استان به منظور اشتغالزایی از ابتدای فروردین تا اوایل شهریور امسال پرداخت شد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان رویکرد کمیته امداد امام خمینی(ره) استان را حمایت، توانمندی و خودکفایی خانواده‌ها برشمرد و افزود: رفع فقر مطلق و ایجاد درآمد پایدار در گرو آموزشهای مهارتی است.

به گفته وی؛ حدود ۶ هزار فرصت شغلی در سال ۱۴۰۱ از سوی این نهاد حمایتی برای جامعه هدف زیر پوشش خود ایجاد شد.

وی با اشاره به اینکه  ۱۷ هزار و ۵۸۰ خانوار در قالب ۳۸ هزار و ۸۲ نفر زیر پوشش کمیته‌امداد امام خمینی(ره) استان سمنان هستند افزود: از این جمعیت زیر پوشش ۷۲ درصد معیشت‌بگیر و ۲۵ درصد غیرمعیشت‌بگیر است.

انتهای پیام
captcha