توزیع ۷۷۷ بسته تحصیلی در مشگین‌شهر
کد خبر: 4170817
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۵

توزیع ۷۷۷ بسته تحصیلی در مشگین‌شهر

هم‌زمان با شروع سال تحصیلی و در گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس، به نیت ۷۷۷ شهید والامقام مشگین شهر، ۷۷۷ بسته تحصیلی و آموزشی تهیه و در بین دانش‌آموزان نیازمند این شهرستان توزیع شد.

لوازم التحریربه گزارش ایکنا، به نقل از کمیته امداد اردبیل، احمدعلی محب، رئیس کمیته امداد شهرستان مشگین‌شهر، اول مهرماه در مراسم توزیع این بسته‌ها اظهار کرد: ۷۷۷ بسته لوازم التحریر، کیف، کفش و البسه در بین دانش‌آموزان ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد مشگین‌شهر توزیع شد.

محب خاطرنشان کرد: این بسته‌ها به همت نماینده گروه صنعتی گلرنگ تهیه شده بود که با حضور فرماندار و رئیس اداره اکرام کمیته امداد استان اردبیل توزیع شد.

وی افزود: همچنان کمک‌های خیران و آحاد مردم در قالب جشن عاطفه‌ها در حال جمع‌آوری و توزیع است که در کوتاه‌ترین زمان به دست دانش‌آموزان نیازمند می‌رسد.

رئیس کمیته امداد شهرستان مشگین شهر گفت: در روز‌های گذشته مشارکت خوب مردمی را در قالب جشن عاطفه‌ها شاهد بودیم تا در فصل مهربانی‌ها، خیران و نیکوکاران به کمک دانش‌آموزان بی‌بضاعت شتافته و یاریگر آن‌ها در آغاز سال تحصیلی باشند.

محب تصریح کرد: این بسته‌های تحصیلی و لوازم التحریر به ارزش ۷۵۰ میلیون تومان در بین دانش آموزان محروم و نیازمند مشگین شهر توزیع شد.

وی اظهار کرد: این بسته‌های تحصیلی توسط خیران مشگین شهری مقیم تهران و تبریز تهیه شده است.

محب در ادامه سخنان خود با گرامی‌داشت آغاز هفته دفاع مقدس بیان کرد: در کمیته امداد شهرستان مشگین‌شهر از جانباز و ایثارگر هشت سال دفاع مقدس احمد یونس پور قدردانی کردیم تا همواره به یاد مجاهدت‌های این رزمندگان و ایثارگران باشیم.

وی تصریح کرد: در هشت سال دفاع مقدس رزمندگان و ایثارگران صحنه‌های بی‌بدیل ایثار و گذشت را خلق کردند که در تاریخ این سرزمین جاودانه خواهد ماند.

انتهای پیام
captcha