یادواره شهدای ادیان توحیدی در شیراز برگزار می‌شود
کد خبر: 4170409
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۴

یادواره شهدای ادیان توحیدی در شیراز برگزار می‌شود

رئیس کمیسیون فرهنگی، گردشگری و سومین حرم اهل بیت(ع) شورای اسلامی شهر شیراز در تشریح برنامه‌های مدیریت شهری در ایام هفته دفاع مقدس از برگزاری یادواره شهدای ادیان توحیدی در این کلان‌شهر خبر داد.

محمدرضا هاجری، عضو شورای اسلامی شهر شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر شیراز، محمدرضا هاجری، رئیس کمیسیون فرهنگی، گردشگری و سومین حرم اهل بیت(ع) شورای اسلامی شهر شیراز امروز، 31 شهریورماه گفت: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و ‏شهادت، سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری شیراز و همچنین روابط عمومی مناطق یازده‌گانه شهرداری شیراز در تمامی شهر، با اقدامات انجام شده و آذین‌بندی و فضاسازی در سطح شهر شیراز حال و هوای دوران ‏دفاع مقدس را زنده کرده‌اند.

وی در خصوص اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس و تشریح آن تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در مناطق یازده‌گانه شهرداری هرمنطقه ۳ یادواره شهدای محلات به‌عنوان آبروی محله برگزار خواهند کرد، در 10 محله از طریق سازمان فرهنگی و اداره ورزش و جوانان، 10 یادواره شهدای ورزشکار برگزار می‌شود.

هاجری از برگزاری یادواره شهدای ادیان توحیدی در شیراز خبر داد و گفت: با کمک پیشکسوتان و حوزه بسیج شهرداری مراسم تجلیل از ۲۵۰ بانوی شهید و ایثارگر برگزار می‌شود، همچنین با ‏همکاری دانشکده شهید باهنر و سازمان فرهنگی یادواره شهدای اساتید و دانشجو برگزار خواهد شد.

رئیس کمیسیون فرهنگی، گردشگری و سومین حرم اهل بیت(ع)، برپایی مراسم ‏تجلیل از  ایثارگران توسط مشاور ایثارگران شهرداری در محل موزه دفاع مقدس، تجلیل ‏از فرزندان شهدای شاغل در شهرداری در مرکز فرهنگی و رفاهی دانشگاه شیراز و برپایی موکب بزرگ ‏اربعین با همکاری قرارگاه احمدبن موسی(ع) سپاه فجر تا آخر هفته دفاع مقدس را از دیگر برنامه‌های این ایام برشمرد.

وی با بیان اینکه امسال ۳ هزار نفر از جوانان از طریق شهرداری شیراز با همکاری قرارگاه احمدبن موسی(ع) به اردوهای راهیان‌نور ‏اعزام شدند، گفت: اعزام‌ها به جنوب و غرب در حال پیگیری است .

هاجری با تصریح اینکه با کمک مؤسسه نشر آثار دفاع مقدس امسال ‏شاهد تحولات خوبی در این عرصه خواهیم بود، گفت: مدیون شهدا و ایثار گران بوده و هستیم و برخود تکلیف می‌‏دانیم در امر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بیشتر گام برداریم.

انتهای پیام
captcha