دستگاه‌های برتر لرستان در جشنواره شهید رجایی تجلیل شدند
کد خبر: 4170337
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۸

دستگاه‌های برتر لرستان در جشنواره شهید رجایی تجلیل شدند

شش دستگاه اجرایی برتر استان لرستان در هجدهمین جشنواره استانی شهید رجایی معرفی و از آنها تجلیل شد.

جشنواره شهید رجاییبه گزارش ایکنا از لرستان، آیین تجلیل از دستگا‌ه‌های برتر استان لرستان در هجدهمین جشنواره شهید رجایی پنج‌شنبه، ۳۰ شهریورماه طی جلسه شورای اداری در سالن همایش‌های  استانداری لرستان برگزار و از شش دستگاه اجرایی برتر استان لرستان تجلیل شد.

فرهاد زیویار، استاندار لرستان در این مراسم با تبریک هفته دولت و ایام ماه ربیع‌الاول، اظهار کرد: علی‌رغم همه تحریم‌ها و تهدیدهایی که در حق جمهوری اسلامی شد می‌بینیم پرچم انقلاب  برافراشته‌تر است.

وی با اشاره به اینکه هر چه تحریم‌ها بیشتر می‌شود ملت ایران مقتدرانه‌تر عمل می‌کند، ادامه داد: با وجود سختگیری‌ها مبادلات اقتصادی کشور از حیث کیفی و کمی بیشتر می‌شود.

زیویار با اشاره به اینکه با وجودی که تحریم فروش نفت سخت‌گیرانه‌تر اما فروش نفت کشور بیشتر است، گفت: هر چه تحریم مسئولان جمهوری اسلامی شاهد افزايش مراودات سیاسی و حضور بیشتر در مجامع بین‌المللی هستیم.

استاندار لرستان با تأکید بر اینکه هر چه مقابله با انقلاب بیشتر می‌شود شاهد افزایش اقتدار کشور هستیم، ادامه داد: حضور مؤثر در گروه بریکس از آن جهت حائز اهمیت است که گروه بریکس متشکل از کشورهایی مانند چین، روسیه و ایران است می‌خواهند خود را از یوغ نظام سلطه در مراودات سیاسی خارج کنند.

وی با وجود اغتشاشات و مسموم کردن دانش‌آموزان و جنگ ترکیبی چراغ انقلاب پرفروغ‌تر شده است، اضافه کرد: در حال حاضر در بسیاری از شاخص‌‌ها، اعتبارات عمرانی، احیای واحدهای تولیدی راکد، استان قابل مقایسه با گذشته نیست.

استاندار لرستان با بیان اينکه معدل استان طی دو سال گذشته در شاخص‌های عمومی و اختصاصی طبق ارزیابی مرکز بررسی عملکرد وزارت کشور عالی بوده است، گفت: این در حالی است که طی سال‌های ۹۱ تا ۹۹ این ارزیابی زیر ۹۰ درصد بوده است.

سمانه حسن‌پور، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان لرستان نیز در این مراسم، گفت: ۵۶ دستگاه اجرایی استان لرستان در شاخص‌های عمومی و اختصاصی ارزیابی شدند که در نهایت شش دستگاه به عنوان دستگاه‌های برتر انتخاب و ۱۹ دستگاه نیز در حوزه اقدامات موضوعی از سوی ستاد جشنواره به عنوان برگزیده معرفی شدند.

وی افزود: کارشناسان سازمان‌ها و ادارات مختلف از جمله ستاد اقامه نماز، اقتصاد و دارایی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، محیط زیست، بهزیستی و فناوری اطلاعات استان کار ارزیابی را برعهده داشتند.

حسن‌پور اضافه کرد: این جشنواره به استناد مواد ۸۱ و ۸۲ قانون مدیریت خدمات کشوری، در راستای سیاست‌های کلی ابلاغی رهبر معظم انقلاب در نظام اداری و بر اساس بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور و معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان برگزار شده است.

انتهای پیام
captcha