اجرای 600 برنامه شاخص هفته دفاع مقدس در غرب شیراز
کد خبر: 4170300
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۵

اجرای 600 برنامه شاخص هفته دفاع مقدس در غرب شیراز

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ثارالله(ع) شیراز از برگزاری ۶٠٠ برنامه عمومی و شاخص طی هفته دفاع مقدس امسال در سطح محدوده این ناحیه خبر داد.

مسلم احمدی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ثارالله(ع) شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، مسلم محمدی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ثارالله(ع) شیراز امروز، 30 شهریورماه در جمع خبرنگاران از برگزاری ۶٠٠ برنامه عمومی و شاخص طی هفته دفاع مقدس امسال در سطح محدوده این ناحیه خبر داد و گفت: این برنامه‌ها به‌همت رده‌های مختلف سپاه و بسیج اعم از پایگاه‌ها، حوزه‌های محلات، بسیج دانش‌آموزی، حوزه‌ها و کانون‌های اقشار و ادارات منطقه غرب شیراز برگزار خواهند شد.

وی، اجرای یادواره شهید جاسب رضایی، یادواره سلاله‌های آسمانی، ارائه خدمات پزشکی رایگان به محرومان، برپایی نمایشگاه‌های تخصصی، مسابقات قرآن، کتابخوانی، مقاله‌نویسی و ه مچنین نشست‌های بصیرتی و سواد رسانه‌ای را از جمله این برنامه‌ها اعلام کرد.

محمدی تصریح کرد: برپایی شب شعر دفاع مقدس، غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده‌های شهدا، تولید محتواهای فضای مجازی، مسابقات ورزشی و کوهنوردی، اجرای گروه‌های سرود، پیاده‌روی خانوادگی، دوره‌های آموزش هنری، اهدای جهیزیه به زوج‌های جوان، اهدای سیسمونی به مادران نیازمند، اهدای لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان نیاز از دیگر برنامه‌های این ایام هستند.

وی با یادآوری نقش بانوان در دوران دفاع مقدس، از دیگر برنامه‌های این ایام را برپایی نمایشگاه‌هایی با موضوع نقش زنان در تمام جنگ‌ها، تجلیل از بانوان پشتیبان جبهه‌ها، تجلیل از بانوان ایثارگر و... از دیگر برنامه‌های این ایام برشمرد.

فرمانده سپاه ثارالله(ع) شیراز در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر اینکه دفاع مقدس تنها یک امتداد زمانی و یک برهه خاص نیست، گفت: دفاع مقدس گنجینه عظیمی است که می‌توان درس‌های متعددی را از آن استخراج کرد.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس مظهری از برترین صفاتی است که یک جامعه می‌تواند به آن‌ها ببالد و از جوانان خودش انتظار داشته باشد، افزود: یکی از برکات دفاع مقدس، همین پیشرفت‌های علمی و ساخت دقیقترین ابزارهاست که با دست خالی و بدون هیچ سابقه‌ای آنها را به دست آوردیم و جزو دستاورد‌های ملت ایران شده است.

انتهای پیام
captcha