۹۵۰۰ بسته نوشت‌افزار میان دانش‌آموزان نیازمند فارس توزیع شد
کد خبر: 4170165
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۹

۹۵۰۰ بسته نوشت‌افزار میان دانش‌آموزان نیازمند فارس توزیع شد

در آستانه آغاز سال تحصیلی، طی مراسمی 9 هزار و 500 بسته نوشت‌افزار میان دانش‌آموزان نیازمند استان فارس توزیع شد.

نوشت‌افزاربه گزارش ایکنا از فارس، مراسم توزیع 9 هزار و 500 بسته نوشت‌افزار میان دانش‌آموزان نیازمند فارس به‌همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) امروز، 29 شهریورماه برگزار شد.

آیت‌الله لطف‌الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارس در حاشیه این مراسم ضمن تقدیر از مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام و گروه‌های جهادی در تامین لوازم‌التحریر، گفت: طبق سنت چندساله اخیر، ستاد اجرایی فرمان امام با کمک گروه‌های جهادی حرکت «مشق احسان» و کمک به دانش‌آموزان نیازمند برای تهیه لوازم‌التحریر در آغاز سال تحصیلی را شروع کرد.

وی، بر همراهی و مشارکت شهروندان و خیران در پویش این حرکت تاکید کرد و گفت: دانش‌آموزان گرانبهاترین سرمایه جامعه هستند و مدرسه بهترین نهاد آموزشی برای پرورش نسل‌های آینده محسوب می‌شود و نباید دانش‌آموزی برای تهیه مایحتاج تحصیل باز بماند.

آیت‌الله دژکام در ادامه بیان کرد: ستاد اجرایی فرمان امام با همکاری گروه‌های جهادی در راستای تامین هزینه‌های لوازم‌التحریر ابتکار خوبی را به خرج داده است که این حرکت بسیار ارزشمند است و  این مهم باعث می‌شود تا توزیع بهتر و عادلانه‌تری رخ دهد و بسته‌ها به دست نیازمندان واقعی برسد.

امام جمعه شیراز از مراکز مردم نهاد و خیریه‌ها نیز درخواست کرد تا این حرکت را ادامه دهند تا زمانی که دانش‌آموز بی‌بضاعتی در استان نداشته باشیم و به خط پایان برسد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) فارس نیز در این مراسم اظهار کرد: با همت بنیاد احسان ستاد اجرایی در مجموع ۵  میلیارد تومان برای خرید این بسته‌ها هزینه شده است که توسط گروه جهادی در قالب طرح «مشق احسان» بین دانش‌آموزان نیازمند استان توزیع می‌شود.

حسین پورنورعلی با بیان اینکه این دانش‌آموزان توسط گروه‌های جهادی شناسایی و با اولویت مناطق کم برخوردار هدف‌گذاری شده است، گفت: این بسته‌ها که شامل کیف، دفتر، خودکار و سایر ملزومات دانش‌آموزی هر یک به ارزش ۵۰۰ هزار تومان است.

انتهای پیام
captcha