مؤسسات قرآنی با شیوه‌های به‌روز تبلیغ آشنایی ندارند
کد خبر: 4169963
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۴
نیاز‌های آموزشی مؤسسات قرآن/ ۵

مؤسسات قرآنی با شیوه‌های به‌روز تبلیغ آشنایی ندارند

مدیر مؤسسه قرآنی «دارالنور» دزفول یکی از نیازهای آموزشی مدیران مؤسسات قرآنی را شیوه تبلیغ عنوان کرد و گفت: با شیوه‌های به‌روز تبلیغ آشنا نیستیم و به شدت در این زمینه احساس نیاز می‌کنیم.

مؤسسات قرآنیمریم تقوی‌نژاد، مدیر مؤسسه قرآنی «دارالنور» شهرستان دزفول در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، درباره نیازهای آموزشی مؤسسات قرآنی با بیان اینکه نگاه برخی خانواده‌ها در حوزه آموزش قرآن به ویژه برای سنین کودک و نوجوان تغییر کرده است، گفت: امروز بسیاری از افراد به دنبال دوره‌های قرآنی صرف نیستند و در کنار آن مطالبه دوره‌هایی مثل بازی‌های هدف‌‎مند و مهارت‌افزایی برای فرزندان خود دارند که ما سعی کرده‌ایم در ضمن دوره‌های خود این موارد را بگنجانیم.

مؤسس پیش‌دبستانی دارالنور افزود: با توجه به این تغییرات، نیاز است که مدیران و مربیان مؤسسات قرآنی دانش و مهارت‌های خود را به روز کنند. شاید یکی از عواملی که باعث می‌شود برخی مؤسسات به فکر تأسیس پیش‌دبستانی باشند، همین تقاضا از طرف خانواده‌ها است.

این مدرس قرآن گفت: آموزش‌های جانبی در کنار دوره‌های تربیت مربی یکی از نیازهای مهم مدیران و مربیان مؤسسات قرآنی است. برای مثال استعدادیابی امروز در بین مردم و خانواده‌ها فراگیر شده است. بازی‌های ریتمیک از دیگر برنامه‌هایی است که در مؤسسات و پیش‌دبستانی‌ها رواج پیدا کرده است.


بیشتر بخوانید:


وی توضیح داد: پیش از این اتحادیه مؤسسات قرآنی دوره مجازی چندرسانه‌ای برای مدیران برگزار کرد که دوره‌ای کاربردی و مفید بود و توانستم از آموزش‌هایی که در این دوره ارائه شد برای تبلیغ دوره‌های مؤسسه در فضای مجازی استفاده کنم که بر روش‌های تبلیغ ما اثرگذار بود.

مدیر مؤسسه قرآنی دارالنور دزفول یکی از نیازهای آموزشی مدیران مؤسسات قرآنی را شیوه تبلیغ عنوان کرد و افزود: ما به عنوان مؤسسه قرآنی با شیوه‌های به روز تبلیغ آشنا نیستیم. به عنوان یک مدیر مؤسسه قرآنی به شدت در این زمینه احساس نیاز می‌کنم.

تقوی‌نژاد در پایان به ارتباط محدود مؤسسات قرآنی اشاره کرد و گفت: متأسفانه به دلیل مشغله‌های متعدد افراد، تعامل لازم بین مدیران و مربیان مؤسسات قرآنی وجود ندارد و کمتر از دوره‌ها و برنامه‌های یکدیگر مطلع می‌شوند، در حالی‌که نیاز داریم در یک فضای مشترک درباره این دغدغه‌ها هم‌اندیشی کنیم.

انتهای پیام
captcha