فرزندان شهدا و ایثارگران چشم و چراغ ملت و نظام اسلامی هستند
کد خبر: 4169849
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۱
مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور شاهد و ایثارگران:

فرزندان شهدا و ایثارگران چشم و چراغ ملت و نظام اسلامی هستند

مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور شاهد و ایثارگران در نشست صمیمی با فرزندان شهدا و ایثارگران در اردبیل اظهار کرد: فرزندان شهدا و ایثارگران چشم و چراغ ملت و نظام اسلامی هستند و ما تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا خادمی شایسته برای آنها باشیم.

زهرا مظفر، مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور شاهد و ایثارگرانبه گزارش ایکنا، به نقل از آموزش و پرورش اردبیل، زهرا مظفر، مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور شاهد و ایثارگران، 27 شهریور ماه هدف از سفر خود به اردبیل را پایش عملکرد دستگاه‌های اجرایی در حوزه توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برشمرد و افزود: شناسایی نیازها و مشکلات مراجعین و انتقال آن به مسئولیت ذیربط در جهت رفع آنها در دستور کار ما قر ار دارد.

مظفر با اشاره به سفرهای ماهانه به استان‌ها گفت: دیدار چهره به چهره، اجرای طرح سپاس، دیدار با ۶ خانواده معظم شهید و نشست صمیمی با فرزندان شاهد از جمله برنامه‌های ما در سفر به استان اردبیل است.

وی با اشاره به وظیفه دستگاه‌های اجرایی در راستای تکریم خانواده‌های ایثارگران تصریح کرد: با تبیین دستورالعمل‌ها و ابلاغیه‌ها، زمینه تکریم و ارائه خدمات به ایثارگران تسهیل می‌گردد.

مظفر گفت: بایستی زمینه‌های ارتقای فرزندان شهدا و ایثارگران در پست‌های اداری با لحاظ قراردادن توانمندی، تعهد، تخصص و تجربه آنها فراهم گردد.

انتهای پیام
captcha