اعلام فراخوان هفتمین جشنواره تولیدات رسانه‌ای ابوذر در البرز
کد خبر: 4169777
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۴

اعلام فراخوان هفتمین جشنواره تولیدات رسانه‌ای ابوذر در البرز

فراخوان هفتمین جشنواره تولیدات رسانه‌ای ابوذر در البرز با محوریت شعار سال و جهاد تبیین در قالب‌های گزارش خبری، مصاحبه، یادداشت، خبر، سرمقاله و تیتر، اینفوگرافیک، موشن گرافیک، عکس، کلیپ و گزارش ویدیویی، مستند و پادکست اعلام شد.

جشنواره تولیدات رسانه‌ای ابوذر

به گزارش ایکنا از البرز، فراخوان هفتمین جشنواره تولیدات رسانه‌ای ابوذر در البرز با محوریت شعار سال و جهاد تبیین در قالب‌های گزارش خبری، مصاحبه، یادداشت، خبر، سرمقاله و تیتر، اینفوگرافیک، موشن گرافیک، عکس، کلیپ و گزارش ویدیویی، مستند و پادکست اعلام شد.

محور‌های این فراخوان شامل شعار سال (مهار تورم، رشد تولید)، جهاد تبیین، پیوند رسانه وصنعت، مقابله با آسیب‌های اجتماعی، دستاورد‌های انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه‌های اقدام، امید و نشاط‌آفرینی/ خانواده، جامعه و فرزندآوری، سبک زندگی ایرانی اسلامی می‌شود.

همچنین رسانه و گروه‌های جهادی، حاج قاسم سلیمانی و تولید قدرت ملی و فراملی برای کشور و انقلاب اسلامی، قیام گوهرشاد و فرهنگ ملی ایرانیان، حیاء و حجاب انتخاب آگاهانه، اخلاق رسانه‌ای، امر به معروف و نهی از منکر و شهدای مدافع حرم استان البرز از دیگر محورهای این جشنواره هستند. 

یادآور می‌شود، آخرین مهلت ارسال آثار آذر ماه ۱۴۰۲ اعلام شده است. علاقه‌مندان البرزی برای اطلاع از نحوه حضور در این جشنواره برای ارسال اثر و کسب اطلاعات بیشتر به نشانی aboozar۱۴۰۲ در پیام‌رسان ایتا مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha