فراخوان ثبت‌نام ترم بیست و هشتم مدرسه تخصصی قرآن پیامبر اعظم(ص)
کد خبر: 4169674
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۳

فراخوان ثبت‌نام ترم بیست و هشتم مدرسه تخصصی قرآن پیامبر اعظم(ص)

زمان ثبت‌نام در ترم بیست و هشتم مدرسه تخصصی پیامبر اعظم(ص) سازمان صنایع هوایی نیروهای مسلح وابسته به وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح طی 3 تا 7 مهرماه انجام می‌شود.

مدرسه تخصصی قرآن پیامبر اعظم(ص)

به گزارش ایکنا، ثبت‌نام ترم بیست و هشتم مدرسه تخصصی قرآن پیامبر اعظم(ص) سازمان صنایع هوایی نیروهای مسلح وابسته به وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح طی بازه زمانی سوم تا هفتم مهرماه انجام می‌شود.

روخوانی، روان‌خوانی، فصیح‌خوانی، تجوید سطح 1 و 2، صوت و لحن، حفظ عمومی و تخصصی، تثبیت حفظ کل، احکام، آشنایی با زبان قرآن، تدبر در قرآن، مهدویت، انتظار و آشنایی با فرهنگ مهدوی، شرح خطبه‌ها و نامه‌های نهج‌البلاغه، آشنایی با سیره اهل‌بیت(ع) و حفظ آیات موضوعی با تکیه بر خوشنویسی از جمله دوره‌های ترم جدید مدرسه تخصصی پیامبر اعظم(ص) است.

ثبت‌نام از بانوان و آقایان علاقه‌مند و خانواده‌های کارکنان وزارت دفاع روزهای دوشنبه تا چهارشنبه از ساعت 14 تا 18 و روزهای پنجشنبه و جمعه از ساعت 9 تا 13 انجام می‌شود.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام به صورت حضوری می‌توانند به مدرسه تخصصی پیامبر اعظم(ص) واقع در مجتمع آموزشی شهید صنیعی‌پور، میدان آزادی، شهرک شهید فکوری مراجعه کنند. همچنین متقاضیان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌ ۴۴۶۴۲۱۰۵ تماس بگیرند. 

این دوره‌ها با حضور اساتید مجرب، همراه با ارائه گواهینامه پایان دوره و برگزاری آزمون‌های ماهانه و پایان ترم و اهدای هدایا به برترین‌ها برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha