رزمایش توزیع ۱۱ هزار بسته لوازم‌التحریر در کرمان برگزار شد
کد خبر: 4169422
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۸

رزمایش توزیع ۱۱ هزار بسته لوازم‌التحریر در کرمان برگزار شد

در آستانه بازگشایی مدارس، رزمایش کمک مؤمنانه و توزیع ۱۱ هزار بسته لوازم‌التحریر در بین دانش‌آموزان نیازمند از سوی سپاه ثارالله استان کرمان برگزار شد.

رزمایش توزیع ۱۱ هزار بسته لوازم التحریر در کرمانبه گزارش ایکنا از کرمان، سردار محمدعلی نظری، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان امروز، ۲۶ شهریورماه در جریان برگزاری رزمایش کمک مؤمنانه که به‌مناسبت آغاز سال جدید تحصیلی و هفته دفاع مقدس برگزار شد، از تهیه ۱۱ هزار بسته لوازم‌التحریر خبر داد و گفت: ۹ هزار و ۵۰۰ بسته از سوی سپاه و بسیج با کمک خیران و یک‌هزار و ۵۰۰ بسته توسط قرارگاه خاتم الانبیاء سپاه تهیه شده است که به سراسر استان ارسال می‌شوند.

وی با بیان اینکه این بسته‌ها از طریق نواحی مقاومت به دست دانش‌آموزان کم‌برخوردار که از قبل شناسایی شده‌اند می‌رسد، افزود: هر بسته شامل کیف کوله‌پشتی، جامدادی، مداد، مدادرنگی و دفتر به ارزش تقریبی حدود ۶۰۰ هزار تومان است.

سردار نظری با اشاره به در پیش بودن هفته دفاع مقدس از برنامه‌ریزی برای توزیع بسته‌های کمک معیشتی با همکاری دستگاه‌های دیگر خبر داد و تصریح کرد: اقدامات لازم برای جلوگیری از موازی‌کاری در توزیع بسته‌های لوازم‌التحریر در بین دانش‌آموزان انجام شده است.

فرمانده سپاه ثارالله استان در پایان با اشاره به اجرای طرح «نذر تدریس» در تابستان امسال، اظهار کرد: این طرح در سال تحصیلی جدید نیز با همکاری بسیج دانش‌آموزی و دانشجویی و بسیج فرهنگیان ادامه دارد و براساس آن دانش‌آموزان نیازمندی که از قبل شناسایی شده‌اند آموزش می‌بینند.

انتهای پیام
captcha