مراقب دانش‌آموزان در جنگ نرم باشیم
کد خبر: 4169362
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۹
مدیرکل آموزش‌وپرورش استان کرمان:

مراقب دانش‌آموزان در جنگ نرم باشیم

رضا رضایی با بیان اینکه مهمترین و اصلی‌ترین کار امروز در آموزش‌وپرورش پروژه «مهر» است، گفت: باید در جنگ نرم مراقب دانش‌آموزان باشیم تا برای آینده‌سازان کشور مشکلی ایجاد نشود.

رضا رضایی مدیر کل آموزش و پرورش کرمانبه گزارش ایکنا از کرمان، رضا رضایی، مدیرکل آموزش‌وپرورش استان کرمان، امروز، ۲۶ شهریورماه در همایش مدیران مدارس که در دانشگاه فرهنگیان کرمان برگزار شد، با بیان اینکه امسال بهترین نتیجه کنکور رقم خورد و ۵ رتبه کشوری را استان کرمان کسب کرد، گفت: مهمترین و اصلی‌ترین کار امروز در آموزش‌وپرورش پروژه «مهر» است. دشمن قطعاً دست از دشمنی برنمی‌دارد و هر کجا که تلاشی صورت می‌گیرد را عادی جلوه می‌دهد اما باید قدر اعتبار و ارزشی که انقلاب به ما داده است را بدانیم.

وی با بیان اینکه در کشور ایران هر کسی که تلاش کند می‌تواند خود را عرضه کند و کسی که زحمت نکشد جایگاهی نخواهد داشت، افزود: انقلاب دستاوردهای بزرگی دارد که باید قدر بدانیم و با همت، تلاش و پشتکار خود در آموزش‌وپرورش باید دانش‌آموزان را در برابر هجمه‌های دشمن حفظ کنیم.

رضایی با اشاره به بازگشایی مدارس در روز شنبه اول مهرماه و همچنین حضور بیش از ۲ هزار روحانی در مدارس استان، اظهار کرد: دشمن نمی‌داند که ما صحنه‌های عظیمی را پشت سر گذاشته‌ایم که شاهد آن بیش از ۲۲۰ هزار شهید و همچنین جانبازان دوران دفاع مقدس هستند.

وی ادامه داد: دشمن با اقدامات خود گمان می‌کند می‌تواند با اصل نظام که ریشه در جان مردم دارد مقابله کند اما اقدامات و خدمات نظام در هر حوزه قابل قیاس نیست و ما باید در جنگ نرم مراقب دانش‌آموزان باشیم تا برای آینده‌سازان کشور مشکلی ایجاد نشود.

رضایی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه آموزشی و زیرساختی، اظهار کرد: در حوزه فرهنگی و پرورشی باید چند کار انجام داد که نخستین آن برگزاری اردوهای راهیان‌نور و راهیان پیشرفت است. همچنین دانش‌آموزان باید با مکتب شهید سلیمانی بیشتر آشنا شوند. نکته مهم دیگر در حوزه پرورشی برگزاری نماز جماعت در مدارس است و همه مدیران باید تلاش کنند تا خود، دانش‌آموزان و معلمان در نماز جماعت شرکت کنند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان در پایان با تأکید بر اینکه باید مواظب ورود و خروج مدارس باشیم، گفت: کسی که ابلاغ ندارد حق ورود به مدارس را ندارد. مدرسه جای مقدسی است و باید از آن مراقبت کنیم.

انتهای پیام
captcha