یادواره 12 شهید بخش کلیجان رستاق ساری برگزار شد
کد خبر: 4169064
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۱

یادواره 12 شهید بخش کلیجان رستاق ساری برگزار شد

یادواره ۱۲ شهید روستاهای سقندیکلا، رودبارکلا، کلقوچال و دزدک در بخش کلیجان رستاق شهرستان ساری هم‌زمان با رحلت حضرت رسول‌(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) با حضور خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و مسئولان استانی و شهرستانی در حسینیه روستای سقندیکلا برگزار شد.

یادواره شهدا فرصت مناسبی برای انتقال و تبیین ارزش های ایثار و شهادت به نسل جوان

به گزارش ایکنا از مازندران، به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران، یادواره ۱۲شهید روستاهای سقندیکلا، رودبارکلا، کلقوچال و دزدک در بخش کلیجان رستاق شهرستان ساری هم‌زمان با رحلت حضرت رسول‌(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) با حضور خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و مسئولان استانی و شهرستانی در حسینیه روستای سقندیکلا برگزار شد.

در این آیین شهدایی، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد جواد موحد به سخنرانی پرداخت و اصغر صادق‌نژاد مداح اهل بیت(ع) به اجرای مدیحه‌سرایی پرداخت.

هم‌زمان با برپایی این یادواره شهدا ایستگاه صلواتی، ایستگاه نقاشی کودک، ایستگاه سلامت، نمایشگاه عکس رزمندگان دفاع مقدس و درگذشتگان این روستاها برپا شد.

قرائت دکلمه توسط محمدامین وریجی درباره پدربزرگی که هرگز ندیده «شهید رحیم وریجی» و عموی شهیدش «شهید دکتر مهدی وریجی» شهید سلامت، زینت‌بخش این یادواره بوده است.

سعید کهن‌سال، مدیرکل بنیاد شهد و امورایثار گران مازندران، در حاشیه برگزاری این آیین شهدایی گفت: یادواره شهدا فرصت مناسبی برای انتقال و تبیین ارزش‌های ایثار و شهادت به نسل جوان و نوجوان جامعه است.

وی افزود: در یادواره‌های شهدا باید سیره، رفتار و سبک زندگی شهدایی تبیین و بازگو شود، هر قدر انس با شهدا در قلوب مردم نهادینه شود به همان اندازه می‌تواند در ایمن بخشی، انسجام، وحدت و یکپارچگی آحاد جامعه مؤثر باشد.

کهن‌سال گفت: در یادواره‌ها و محافلی که به نام و یاد شهدا برگزار می‌شود خاطرات شهدا بیان شود تا جوانان و نوجوانان بدانند که این امنیت و آرامش ما مدیون خون پاک شهدا و رشادت‌های ایثارگران است.

یادواره ۱۲ شهید سقندیکلا، رودبارکلا، کلقوچال و دزدک در بخش کلیجان رستاق شهرستان ساری یادواره ۱۲ شهید سقندیکلا، رودبارکلا، کلقوچال و دزدک در بخش کلیجان رستاق شهرستان ساری یادواره ۱۲ شهید سقندیکلا، رودبارکلا، کلقوچال و دزدک در بخش کلیجان رستاق شهرستان ساری یادواره ۱۲ شهید سقندیکلا، رودبارکلا، کلقوچال و دزدک در بخش کلیجان رستاق شهرستان ساری یادواره ۱۲ شهید سقندیکلا، رودبارکلا، کلقوچال و دزدک در بخش کلیجان رستاق شهرستان ساری یادواره ۱۲ شهید سقندیکلا، رودبارکلا، کلقوچال و دزدک در بخش کلیجان رستاق شهرستان ساری یادواره ۱۲ شهید سقندیکلا، رودبارکلا، کلقوچال و دزدک در بخش کلیجان رستاق شهرستان ساری یادواره ۱۲ شهید سقندیکلا، رودبارکلا، کلقوچال و دزدک در بخش کلیجان رستاق شهرستان ساری یادواره ۱۲ شهید سقندیکلا، رودبارکلا، کلقوچال و دزدک در بخش کلیجان رستاق شهرستان ساری یادواره ۱۲ شهید سقندیکلا، رودبارکلا، کلقوچال و دزدک در بخش کلیجان رستاق شهرستان ساری
انتهای پیام
captcha