پایگاه‌های «شور عاطفه‌ها» از هفته اول مهرماه در کرمان برپا می‌شود
کد خبر: 4168844
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۷

پایگاه‌های «شور عاطفه‌ها» از هفته اول مهرماه در کرمان برپا می‌شود

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان از برگزاری «شور عاطفه‌ها» تا ۱۵ مهر خبر داد و گفت: پایگاه‌های فیزیکی شور عاطفه‌ها، هفته اول و دوم مهرماه به‌صورت نمادین در مدارس سراسر استان برپا می‌شود.

شور عاطفه‌هابه گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، ناصر عسکری‌نژاد، مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت: هر ساله در آستانه سال تحصیلی جدید در راستای توسعه فرهنگ انفاق و نیکوکاری و گسترش سنت‌های حسنه اسلامی و به‌منظور ایجاد زمینه حضور و مشارکت نیکوکاران و خیرین برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند، مراسم ملی شور عاطفه‌ها در قالب پویش تأمین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان بی‌بضاعت و با شعار «آینده ساز باشیم» برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال شور عاطفه‌ها از ۱۵ مردادماه شروع شد و به مدت ۲ ماه ادامه دارد، اظهار کرد: پایگاه‌های فیزیکی شور عاطفه‌ها هفته اول و دوم مهرماه در میعادگاه‌های نماز جمعه و مدارس استان برپا خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به اینکه در سال جاری برگزاری شور عاطفه‌ها مقارن با ماه محرم و صفر بود، افزود: ۶۰ پایگاه امدادی، ۴۲۰ مرکز نیکوکاری، ۴۰ پایگاه سیار و ۳۷مدرسه آماده برگزاری مراسم «شور عاطفه‌ها» در استان کرمان هستند.

عسکری نژاد در پایان گفت: مردم نیک‌اندیش استان علاوه‌بر مراجعه حضوری به پایگاه‌های ثابت و سیار و مراکز نیکوکاری این نهاد می‌توانند مساعدت‌های خود را جهت کمک به دانش‌آموزان نیازمند از طریق کد دستوری #034*8877* و یا شماره کارت مجازی 6037997950030461 نزد کمیته امداد واریز کنند.

انتهای پیام
captcha