پیگیری آنلاین مشکلات سکوها و کاربران
کد خبر: 4168221
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۳

پیگیری آنلاین مشکلات سکوها و کاربران

مدیرکل فناوری و سامانه‌های نوین ساترا گفت: در سامانه‌ جامع ساترا و درگاه ملی مجوزها بخش گفت‌وگوی آنلاین را تعبیه کرده‌ایم تا در صورت بروز مشکل، سکوها و مخاطبان بتوانند به‌صورت آنلاین، رفع مشکل خود را پیگیری کنند.

پیگیری آنلاین مشکلات سکوها و کاربران

به گزارش ایکنا روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت‌ و تصویر فراگیر در فضای مجازی (ساترا)، علیرضا بهادری با ارائه توضیحاتی درخصوص فناوری‌های نوین ساترا گفت: در حال حاضر بیش از ۴۰۰ رسانه از ساترا مجوز فعالیت دارند‌‌. 

وی افزود: ما چندین موضوع فنی مشترک با رسانه‌ها داریم؛ از زمانی که حوزه استانداردسازی و تسهیل‌گری فنی فعال شده یک کانال ارتباطی با رسانه‌ها برای توانمندسازی فناوری حوزه رسانه ایجاد کرده‌ایم. در سامانه‌ جامع ساترا و درگاه ملی مجوزها بخش گفت‌وگوی آنلاین را تعبیه کرده‌ایم تا در صورت بروز مشکل، رسانه‌ها و مخاطبان بتوانند به‌صورت آنلاین، رفع مشکل خود را پیگیری کنند.

بهادری ادامه داد: حوزه فنی اصالتا بعد از صدور مجوز غیر قطعی ورود می‌کند و پاسخگوی رسانه‌های دارای مجوز و کاربران است. ما در ساعات اداری به‌ صورت برخط فعالیت داریم و در ساعات غیراداری هم به شکل دوره‌ای و مرتب این بخش را رصد می‌کنیم و به پرسش‌ها پاسخ می‌دهیم و آیتمی که بازمانده باشد تقریبا نداریم؛ در واقع روزانه حدود 50 گفت‌وگوی آنلاین داریم.

بهادری در پایان تاکید کرد: خوشبختانه در گزارشی که درگاه ملی مجوزها ارائه داده است یکی از بالاترین رتبه‌ها را در بین وزارتخانه‌ها داریم و میزان اتصال ما در درگاه ملی 100درصد و هیچ ضعفی در این زمینه وجود نداشته است.

انتهای پیام
captcha