بی‌ثبات کردن نظام خواسته اصلی دشمن است
کد خبر: 4168076
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۱

بی‌ثبات کردن نظام خواسته اصلی دشمن است

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی گفت: بی‌ثبات کردن کشور در همه زمینه‌ها خواسته اصلی دشمنان نظام و انقلاب است و از بدو پیروزی انقلاب اسلامی به دنبال این بودند.

سردار محمدحسین رجبی، فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی،به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، سردار محمدحسین رجبی، فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی، امروز 19 شهریور در محفل انس و الفت وابستگان و پیشکسوتان نقده، گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به دنبال بی‌ثبات کردن کشورمان هستند.

وی با بیان اینکه، دشمنان از نخستین روزهای پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی تاکنون این هدف شوم به عبارتی بی‌ثبات کردن کشور در همه زمینه‌ها را دنبال می‌کنند، ادامه داد: برکسی پوشیده نیست، دشمن جنگ ترکیبی تمام عیار را علیه انقلاب و نظام اسلامی شروع کرده است.

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی با بیان اینکه دشمنان برای بی‌ثبات‌سازی کشور دست به هر اقدامی می‌زنند، اضافه کرد: ایادی استکبار جهانی برای رسیدن به اهداف غیرانسانی خود از هیچ  اقدامی اعم از خرابکاری، جاسوسی و غیره ابایی ندارند.

رجبی با بیان اینکه، از خودگذشتگی و ایثار پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت هیچگاه از ذهن ملت ایران پاک نمی‌‌شود، گفت: ما همواره قدردان این قشر فداکار و تلاشگر هستیم.

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی ادامه داد: تجزیه، بی‌ثبات‌سازی و ناامن کردن ایران همواره در راس برنامه‌های دشمنان بوده است، به‌طوری‌که در این راه تمام تجهیزات خود را با بسیج تمام دنیا علیه ایران به کار گرفتند.

وی گفت: دشمن از طریق کارهای فرهنگی و استفاده منفی از ظرفیت فضای مجازی همه توانایی خود را به میدان آورد تا افکار و اذهان مردم را در دست بگیرد ولی به اهداف خود دست پیدا نکرد.

رجبی با بیان اینکه جمهوری اسلامی موازنه قدرت را در دنیا به هم زده است، خاطرنشان کرد: بنابراین برای صیانت از انقلاب اسلامی در مقابل انواع تهدید لازم است، ارزش‌های انقلاب را به نسل جدید منعکس کنیم.

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی، نقده را دژ مستحکم انقلاب اسلامی توصیف کرد و گفت: مردمان این سرزمین در طول تاریخ انقلاب اسلامی نشان داده‌اند، همواره پایبند نظام و انقلاب هستند و در همه عرصه‌ها حضور موثر دارند.

انتهای پیام
captcha