انتشار خاطرات نخستین شهید مدافع اندیمشک
کد خبر: 4168027
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۴

انتشار خاطرات نخستین شهید مدافع اندیمشک

کتاب «حبیبِ ممدآقا»؛ روایت‌هایی از شهید مدافع حرم حبیب رحیمی‌منش به قلم روح‌الله قلاوندی منتشر شد.

خاطرات نخستین شهید مدافع حرم اندیمشک منتشر شدبه گزارش ایکنا به نقل از انتشارات «راه یار»، حبیب رحیمی‌منش نخستین شهید مدافع حرم اندیمشک استان خوزستان است و از کارمندان شهرداری این شهر بود که بهمن ۱۳۹۴ در مبارزه با تروریست‌های تکفیری در سوریه به شهادت رسید.

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم: «قرار بود از مسیر ترکیه وارد سوریه بشویم. برنامه عوض شد. از آسمان خوزستان وارد عراق شدیم. دور و ور ساعت ده بود. خلبان هواپیما اعلام کرد: «تو آسمان کربلا هستیم. این نوری که می‌بینید چراغای حرم حضرت امام حسین و حضرت عباس هستند.» حبیب فقط دعا می‌کرد. گفت: «خدایا! مِه خیلی وقته حاسمه وِ ایی ره بیام.» (خدایا! من ‌خیلی وقته می‌خواستم این راه رو بیام.) با حضرت ابوالفضل نجوا می‌کرد: «تو بیدی من آوردی وِ ایی رَه.» (تو بودی من رو آوردی به این راه.)»

کتاب «حبیبِ ممدآقا» که تحقیق و تدوین آن برعهده روح‌الله قلاوندی بوده در ۳۰۴ صفحه، شمارگان هزار نسخه و قیمت ۱۲۰هزارتومان توسط انتشارات «راه یار» منتشر شده است و علاقه‌مندان برای تهیه این کتاب‌، علاوه بر کتابفروشی‌ها می‌توانند از طریق سایت یا صفحات مجازی ناشر به نشانی raheyarpub.ir اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha