جمع آوری ۷۰۰ کیلوگرم برنج از خیران شمال کشور
کد خبر: 4167900
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۷

جمع آوری ۷۰۰ کیلوگرم برنج از خیران شمال کشور

رئیس کمیته امداد شهرستان انگوت گفت: در سفر سه روزه به استان گیلان و حضور در منطقه کپورچال، موفق شدیم ۷۰۰ کیلوگرم برنج هاشمی از خیران و شالیکاران خیراندیش جمع‌آوری کنیم.

جمع آوری برنج برای نیازمندانبه گزارش ایکنا از اردبیل، جمشید جاهدزاده، رئیس کمیته امداد شهرستان انگوت، ۱۸ شهریورماه با اعلام این خبر اظهار کرد: با سفر به استان گیلان و تعامل با خیران نسبت به جمع‌آوری کمک‌های مردمی و مساعدت خیران اقدام و ۷۰۰ کیلوگرم برنج هاشمی به ارزش ریالی ۷۰۰ میلیون ریال جمع‌آوری نمودیم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه تعدادی از نیرو‌های کارگری شهرستان انگوت در کارخانجات برنج کوبی فعالیت داشتند با کسب اطلاعات از این افراد و سفر سه روزه به استان گیلان و منطقه کپورچال، موفق شدیم در رایزنی با برنج‌کاران کمک‌های آن‌ها را به نفع نیازمندان و مددجویان جمع‌آوری کنیم.

رئیس کمیته امداد شهرستان انگوت افزود: ما در این سفر به سراغ صاحبان کارخانجات و واحد‌های تولیدی نیز رفتیم و با تشریح اوضاع انگوت که در ماه‌های اخیر گرفتار سیل و خشکسالی شده مساعدت خیران منطقه را جلب و این میزان برنج را در بین مددجویان کمیته امداد انگوت توزیع کنیم.

جاهدزاده با قدردانی از گروه‌های مختلف مردم این منطقه در کمک به نیازمندان بیان کرد: تعداد زیادی از این خیران قول داده‌اند که در طول سال کمک‌ها و مساعدت‌های خود را به نیازمندان انجام دهند.

وی تصریح کرد: با توجه به فصل برداشت برنج سعی کردیم در این مرحله بیشترین کمک‌های مردمی را جمع‌آوری کرده تا با شناسایی خانواده‌های نیازمند توزیع کنیم.

رئیس کمیته امداد شهرستان انگوت ادامه داد: در شهرستان انگوت یک هزار و ۴۲۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند و در قالب بسته غذایی و برنج تهیه شده برای ۱۵۰ خانوار بسته‌های معیشتی توزیع خواهد شد.

انتهای پیام
captcha