نشست هماهنگی یادواره شهدای بخش چهاردانگه ساری برگزار شد
کد خبر: 4167864
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۱

نشست هماهنگی یادواره شهدای بخش چهاردانگه ساری برگزار شد

نشست هماهنگی یادواره شهدای بخش چهاردانگه شهرستان ساری روز گذشته، 18 شهریور برگزار شد.

نشست هماهنگی یادواره شهدای بخش چهاردانگه ساریبه گزارش ایکنا از مازندران، به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساری، نشست هماهنگی برگزاری یادواره شهدای بخش چهاردانگه شهرستان ساری، روز گذشته، 18 شهریور به ریاست فرماندار ساری و با حضور معاون عمرانی فرمانداری شهرستان، بخشدار چهاردانگه، امام جمعه کیاسر، فرماندهان نظامی و رییس و اعضای ستاد یادواره بخش چهاردانگه برگزار شد. ‎ 

محمدعلی نوبخت، فرماندار ساری در این نشست ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۱۲۰۰ شهید شهرستان ساری و ۲۲۰ شهید بخش چهاردانگه و تسلیت ایام عزاداری سیدالشهدا(ع) گفت: یادواره‌های شهدا اسباب خودنمایی و مانور قدرت نیست بلکه ما را به سمت خط عدالت و توحید خالص هدایت می‌کند.

وی با اشاره به ضرورت برگزاری هر چه باشکوه تر یادواره‌های شهدا و همدلی، همراهی، هم افزایی و همگرایی تمامی دستگاه‌های اجرایی در این زمینه، افزود: شهدا نماد ایستادگی، صلابت، عدالت‌خواهی و شهادت‌طلبی در ایران اسلامی هستند.

نوبخت تصریح کرد: امروز نیز در دهه پنجم و گام دوم انقلاب اسلامی با الهام از فرهنگ شهادت‌طلبی و آرمان عدالت که جوانان مخلص با تاسی از آن، چهار دهه پیش هیمنه پوشالی نظام استکبار را لگدمال کرده و با او مقابله کردند، می‌توانیم هم‌چنان از ارزش‌ها و آرمان‌های الهی در ذیل توجهات حضرت بقیةالله اعظم(عج) و نایب برحقش مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای پاسداری کرده و مشعل سعادت، عشق، ایمان و امید رهایی ملت‌های ستمدیده را روشن نگه داریم.

فرماندار شهرستان ساری با بیان اینکه خانواده های معظم شهدا بزرگ‌ترین سرمایه‌های معنوی انقلاب اسلامی هستند گفت: یادواره‌های شهدا مهم‌ترین نماد برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

در پایان این نشست اعضای ستاد یادواره شهدای بخش چهاردانگه در باره هرچه باشکوه‌تر برگزار کردن این یادواره شهدایی به ارائه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

انتهای پیام
captcha