خدمت‌رسانی تعمیر وسایل در موکب شهدای مدافع حرم کرمانشاه
کد خبر: 4167370
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۴

خدمت‌رسانی تعمیر وسایل در موکب شهدای مدافع حرم کرمانشاه

موکب شهدای مدافع حرم کرمانشاه از سال ۹۵ در قالب تعمیرات وسایل مختلف در خدمت زائران اربعین حسینی است.

موکب شهدای مدافع حرم کرمانشاه
به گزارش ایکنا از کرمانشاه، اولین کاروان اربعین اصحاب هنر، فرهنگ و رسانه استان کرمانشاه به کربلای معلی اعزام و طی این سفر معنوی از موکب‌های خدمت‌رسان استان به زائران اربعین مستقر در کشور عراق بازدید شد و یکی از آن‌ها «موکب شهدای مدافع حرم کرمانشاه» بود.
 
در این رابطه سید سجاد قبادی از اعضای موکب شهدای مدافع حرم کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، اظهار کرد: موکب شهدای مدافع حرم استان کرمانشاه از سال ۱۳۹۵ در قالب تعمیرات لوازم مختلفی همچون ویلچر، چرخ‌دستی، عینک، کالسکه همچنین کفاشی و خیاطی به زائران اربعین خدمت‌رسانی می‌کند.
 
وی افزود: فعالیت این موکب از ابتدای ماه صفر آغاز شده و تا ۱۵ شهریور مصادف با اربعین حسینی ادامه دارد.
 
قبادی درخصوص خدمات ارائه شده در این موکب به زائران اربعین، گفت: تعمیر کیف و کفش، کالسکه و کیف چرخ‌دار، دوخت و دوز کوله‌پشتی و لوزام برقی و خودرو از جمله این خدماتی است که موکب شهدای مدافع حرم استان به زائران اباعبدالله الحسین(ع) ارائه می‌دهد.
 
این عضو موکب شهدای مدافع حرم کرمانشاه در ادامه با یادآوری حجم گسترده خدمت‌رسانی موکب‌ها، افزود: موکب‌های استان کرمانشاه در مناطق مختلفی فعالیت دارند که شامل موکب‌های مرزی عراق و مناطق مختلف استان هستند و این امر به دلیل آن است که زائران از این موکب‌ها به صورت یکنواخت در طول مسیر اربعین خدمات بگیرند.
 
وی تصریح کرد: در مجموع استان کرمانشاه با تلاش و تعهد بالا، نقش بسیار مهمی در تسهیل و ارتقاء مراسم اربعین دارد و این استان با ارائه خدمت‌رسانی متنوع به زائران اربعین باعث ایجاد شرایطی مناسب برای زیارت کربلا و پیاده‌روی اربعین می‌شود که نشان از اهمیت بزرگ منطقه و تعهد مردم و مقامات محلی به این مسئله دارد.
 
قبادی در پایان با بیان اینکه جزء اولین موکب‌هایی هستند که ارائه کار خدماتی برای خدمت به زائران را جا انداخته‌اند، گفت: خدا را شاکریم که با خدمات ارائه شده به زائران در افزایش شرکت و رونق مراسم اربعین تأثیر مثبت داشته‌ایم و نقش مهمی در این مراسم معنوی و دینی ایفا می‌کنیم.
انتهای پیام
captcha