برگزاری پنجمین رویداد فضای مجازی در کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 4167038
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۰

برگزاری پنجمین رویداد فضای مجازی در کهگیلویه‌وبویراحمد

دبیر پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال فعالان فضای مجازی بسیج کهگیلویه‌وبویراحمد از برگزاری این رویداد در روزهای پایانی شهریورماه امسال در استان خبر داد.

رویداد فضای مجازی

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی سپاه فتح استان، باقر جمالی‌فرد، دبیر پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال فعالان فضای مجازی بسیج کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال فعالان فضای مجازی بسیج در استان از ۲۷ شهریورماه به مدت دو روز و در ۴۸ ساعت رقابت فشرده با حضور تیم‌های برتر استارت آپی همه شهرستان‌های استان در شهر یاسوج برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اهداف برگزاری پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال در کهگیلویه‌وبویراحمد افزود: شناسایی استعدادهای ناب و نهفته جوانان و نخبگان استان در زمینه‌های مختلف فناوری اطلاعات و تولید محتوای دیجیتالی همگام با منشور گام دوم انقلاب و استفاده بالقوه از فضای مجازی در بین رده‌های سنی مختلف از اهداف ویژه این رویداد است.

دبیر پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال فعالان فضای مجازی بسیج کهگیلویه‌وبویراحمد با بیان اینکه این رویداد در سطح ملی برای پنجمین بار برگزار خواهد شد، تصریح کرد: رویدادهای استارتاپی مکان مناسبی برای صاحبان کسب و کار است تا بتوانند ایده‌های نو و فکرهای تازه و ذهن‌های خلاق‌تری به جامعه هدف معرفی کنند.

جمالی‌فرد با اشاره به اینکه استارت آپ‌ها به‌عنوان یک موتور محرک می‌توانند ظرفیت‌های نهفته را به جامعه معرفی کنند، ادامه داد: حضور در این رویدادها مکان مناسبی است تا بتوان با گروه‌ها و افراد صاحب فکر و خلاقیت آشنا شد و تفکرات خود را با حاضران به اشتراک گذاشت.

وی با بیان اینکه تولیدات تخصصی و کاربردی در بستر فضای مجازی علاوه بر آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی می‌تواند در بحث اقتصادی هم اثرگذار باشد، تصریح کرد: پنجمین مرحله رویداد تولید محتوای استانی در ۲۷ تا ۲۹ شهریورماه در یاسوج برگزار خواهد شد.

دبیر پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال فعالان فضای مجازی بسیج کهگیلویه‌وبویراحمد با اشاره به استقبال پرشور شرکت‌کنندگان در این دوره، افزود: حضور بیش از ۱۴۰ شرکت‌کننده در قالب ۳۵ تیم در دومین رویداد شهرستانی برگزار می‌شود. برگزیدگان رویدادهای شهرستانی به رویداد استانی دعوت می‌شوند و شرکت‌کنندگان این دوره در زمینه‌های پویانمایی، نرم‌افزارهای موبایلی و بازی‌های موبایلی خود را آماده رقابت در مرحله استانی می‌کنند.

جمالی‌فرد در پایان با تأکید بر اهمیت برگزاری چنین رویدادهایی در سطح استان، از مسئولان دعوت کرد تا از نزدیک به بازدید از تیم‌های شرکت‌کننده در این رویداد بپردازند و در جریان ایده‌ها و تولیدات آنها قرار گیرند.

انتهای پیام
captcha