دولت سیزدهم نگاه ویژه‌ای به ارتقای جایگاه معلم دارد
کد خبر: 4166599
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۲
مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل:

دولت سیزدهم نگاه ویژه‌ای به ارتقای جایگاه معلم دارد

کلام‌اله صفری در آیین تجلیل از عوامل اجرایی طرح درس‌پژوهی گفت: دولت سیزدهم نگاه ویژه‌ای به ارتقای جایگاه و منزلت معلم دارد.

کلام اله صفری، مدیرکل آموزش و پرورش اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، کلام اله صفری، مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل، 11 شهریور ماه در آیین تجلیل از عوامل اجرایی طرح درس‌پژوهی ضمن گرامی‌داشت هفته دولت و تسلیت اربعین حسینی(ع) گفت: دولت سیزدهم نگاه ویژه‌ای به ارتقای جایگاه و منزلت معلمان دارد.

صفری با برشمردن خدمات دولت در حوزه آموزش و پرورش تصریح کرد: تاثیر ۴۰ درصدی سوابق تحصیلی در نتایج کنکور و تصحیح الکترونیکی اوراق امتحانات نهایی گام بلندی در راستای عدالت آموزشی بود که دولت سیزدهم با برنامه مطلوب نسبت به آن اقدام کرده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل در بخش دیگری گفت: با تکمیل طرح شهید سلیمانی بیش از ۳۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی دانش آموزی اردبیل اضافه می‌شود. در همین راستا ۴ هکتار زمین ورزشی با دستور و حمایت استاندار محترم اردبیل احیا شده است و در آینده نزدیک شاهد راه اندازی مجموعه ورزشی شهید رجایی در این مکان خواهیم بود.

وی افزود: یکی دیگر از ماموریت‌های مهم آموزش و پرورش تقویت مدارس دولتی است که در همین راستا بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال تجهیزات به مدارس شبانه‌روزی استان اردبیل تزریق شده است و این روند در آینده نیز ادامه خواهد داشت.

صفری همچنین با اشاره به نزدیک بودن ایام بازگشایی مدارس گفت: تمام برنامه‌ریزی‌ها در حوزه سازماندهی نیروی انسانی و تامین تجهیزات و به‌سازی فضای مدارس متمرکز بر بازگشایی با شکوه مدارس در اول مهر ماه است.

انتهای پیام
captcha