خبرنگاران برای ایجاد شفافیت و حق طلبی در جامعه تلاش می‌کنند
کد خبر: 4165136
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۹

خبرنگاران برای ایجاد شفافیت و حق طلبی در جامعه تلاش می‌کنند

فرمانده تیپ نیروی مخصوص میرزا کوچک خان گفت: تکریم از خبرنگاران تکریم حق‌طلبی و صداقت و تلاش بی وقفه برای ایجاد شفافیت در جامعه است، خبرنگاری یکی از جذاب‌ترین و پر مخاطره‌ترین شغل‌هاست و اصحاب رسانه بدون کوچک‌ترین چشمداشتی مشغول تولید خبر و آگاهی بخشی هستند.

سردار سبحان تاور فرمانده تیپ نیروی مخصوص میرزا کوچک خان

به گزارش ایکنا از گیلان، سردار سبحان تاور، فرمانده تیپ نیروی مخصوص میرزا کوچک خان امروز، چهار شهریورماه در آیین تجلیل از خبرنگاران که در سالن جلسات فرماندهی تیپ نیروی مخصوص میرزا کوچک خان نیروی زمینی سپاه در لنگرود برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رسانه، اظهار کرد: همانطور که شهدا در مسیر الهی گام برداشتند ما هم برای نیل به رضای الهی باید از شهدا الگو بگیریم و در مسیرشان حرکت کنیم تا کارهای ما نتیجه الهی داشته باشد.

وی افزود: تکریم از خبرنگاران تکریم حق‌طلبی و صداقت و تلاش بی وقفه برای ایجاد شفافیت در جامعه است، خبرنگاری یکی از جذاب‌ترین و پر مخاطره‌ترین شغل‌هاست و اصحاب رسانه سربازان خط مقدم اطلاع رسانی بدون کوچک‌ترین چشمداشت بوده و مشغول تولید خبر و آگاهی بخشی هستند.

حجت الاسلام والمسلمین یعقوب نمازی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ نیروی مخصوص میرزا کوچک خان نیروی زمینی سپاه در ادامه ضمن تسلیت ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین(ع)، بیان کرد: نقدهای سازنده کمک بزرگی به پیشبرد اهداف سازمانی خواهد داشت، انتظار داریم در کنار انتقادات، پیشنهادات و راهکارهای مناسب در جهت اصلاح امور را از سوی خبرنگاران داشته باشیم. خبرنگاران با قلم و فکر و اندیشه و ایده و نظر خود می‌توانند چراغ راه مدیران باشند، رسالت خبرنگاری در دنیای مدرن امروز بسیار ارزشمند و مردم محور است.

انتهای پیام
captcha