هفته دولت، فرصتی برای تبیین و تشریح اقدامات دولت مردمی است
کد خبر: 4164876
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۴

هفته دولت، فرصتی برای تبیین و تشریح اقدامات دولت مردمی است

استاندار خراسان‌جنوبی با بیان اینکه کارگزاران دولت سیزدهم از پشت درب‌های بسته و تصمیمات صفر ستادی خارج و وارد فضای کار میدانی و کارشناسی شدند و مشکلات مختلف کشور را به صورتی میدانی مورد بررسی قرار می‌دهند، گفت: هفته دولت فرصتی برای تبیین و تشریح اقدامات و عملکرد دولت مردمی و انقلابی است.

جواد قناعت، استاندار خراسان  جنوبی به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، جواد قناعت، استاندار خراسان‌جنوبی، در جمع نمازگزاران نماز جمعه شهر نیمبلوک از توابع شهرستان قاینات ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره رجائی و باهنر، اظهار کرد: هفته دولت فرصتی است که مدیران و کارگزاران نظام دستاوردها، عملکرد و اقدامات خود را برای مردم ارائه دهند.

وی با بیان اینکه آغاز سفرهای استانی و شهرستانی توسط شهیدان رجائی و باهنر در دولت در مدت کوتاه خدمتشان رقم خورد، بیان کرد: بعد از آن سفرهای استانی در دولت نهم رنگ و بوی مردمی به خود گرفت و کامل‌ترین آن را در دولت سیزدهم شاهد هستیم.

استاندار خراسان‌جنوبی با بیان اینکه هفته دولت فرصتی برای تبیین و تشریح اقدامات و عملکرد دولت مردمی و انقلابی است، بیان کرد: کارگزاران دولت سیزدهم از پشت درب‌های بسته و تصمیمات صفر ستادی خارج و وارد فضای کار میدانی و کارشناسی شدند و مشکلات مختلف کشور را به صورتی میدانی مورد بررسی قرار می‌دهند. در حال حاضر سفر به بخش‌های استان در حال انجام است که تاکنون سفر به بخش‌های سرداران نهبندان، دیهوک و دستگردان طبس انجام شده است.

وی بیان کرد: ۲۶ پایگاه نماز جمعه در استان داریم که تاکنون در نماز جمعه 16 شهر شرکت کرده‌ و سخنرانی داشته‌ایم. همچنین پس از اقامه نماز به صورت چهره به چهره مسائل و مشکلات مردم مورد بررسی قرار گرفته‌ است. 

انتهای پیام
captcha