رزمایش فعالین فرهنگی هنری بسیج در کرمان برگزار شد
کد خبر: 4164653
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۴

رزمایش فعالین فرهنگی هنری بسیج در کرمان برگزار شد

رزمایش فعالین فرهنگی هنری بسیج استان کرمان با نام «مثل مصطفی» و با هدف معرفی الگو، در تالار اندیشه کرمان برگزار شد.

رزمایش فعالین فرهنگی هنری بسیج در کرمانبه گزارش ایکنا از کرمان، همزمان با سراسر کشور رزمایش ۲۰ هزار نفری فعالین فرهنگی هنری بسیج استان کرمان با نام «مثل مصطفی» با هدف معرفی الگو، با حضور جمعی از بسیجیان و فعالان فرهنگی امروز، دوم شهریورماه در تالار اندیشه کرمان برگزار شد.

سرهنگ احمد مرادی‌زاده، معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان در این مراسم با اشاره به نحوه شهادت شهید مصطفی‌صدرزاده در تاسوعای سال ۱۳۹۴ در سوریه اظهار کرد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند باید زیبایی‌های دینی و چهره‌های بزرگی همچون شهید صدرزاده به جامعه معرفی شده و الگوسازی شود.

وی با اشاره به سوءاستفاده دشمن از بعضی اتفاقات و چهره‌ها، اظهار کرد: معرفی الگو خاص انقلاب اسلامی نیست بلکه یک توصیه الهی است و در آیه ۲۱ سوره احزاب خداوند پیامبر را به‌عنوان الگو معرفی می‌کند. لذا رسیدن به بالاترین درجه انسانیت به تنهایی مسیر نیست و باید این مسیر را با الگو طی کرد.

مردای‌زاده ادامه داد: چهره‌های بزرگ و الگوهایی در کشور داریم که باید معرفی شوند. جامعه ما امروز تشنه معرفی الگو است و قطعاً در مرتبه اول پیامبر(ص) و بعد از ایشان ائمه اطهار(ع)، ولایت‌ و شهدا الگوهای جامعه هستند. اگر الگوها در جامعه معرفی شوند دانش‌آموزان و نسل جوان دیگر قدم در راه دیگری نمی‌گذارند.

وی با بیان اینکه مجموعه سپاه و بسیج و معاونت فرهنگی هنری سپاه ثارالله قصد دارد با معرفی الگوهایی همچون شهید صدرزاده جوانان را در مسیر مستقیم راهنمایی کند، افزود: البته برای معرفی الگوها باید شبکه‌سازی و ساماندهی انجام شود که شروع این کار شبکه‌سازی با حضور فعالان فرهنگی هنری در رشته‌های تئاتر، سرود، موسیقی، فضای مجازی و... ایت و امروز در قالب یک کارگاه یک روزه یک هم‌فکری و هم‌اندیشی شکل می‌گیرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان تصریح کرد: امیدواریم نتیجه برگزاری این همایش بسترسازی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین ایجاد وحدت و انسجام در جبهه انقلاب و فعالان فرهنگی جبهه انقلاب باشد.

مرادی‌زاده در پایان با اشاره به موانع صراط مستقیم، بالاترین مانع را غفلت دانست و گفت: نباید از فرصت‌های مختلفی که در اختیار داریم غفلت کنیم. امروز که توان و فرصت کار فرهنگی وجود دارد باید اقدام کنیم و در این راستا باید از فضای حقیقی و مناسبت‌های مختلفی مانند غدیر، ایام فاطمیه، اربعین و... استفاده کرد و وظایف خود در برابر اقدامات دشمن در فضای مجازی و حقیقی را بشناسیم.

انتهای پیام
captcha