آغاز به کار پنجمین رویداد «تولید محتوای دیجیتال بسیج استان کرمان»
کد خبر: 4164336
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۳

آغاز به کار پنجمین رویداد «تولید محتوای دیجیتال بسیج استان کرمان»

پنجمین رویداد «تولید محتوای دیجیتال بسیج استان کرمان» باحضور جمعی از مسئولان در گلزار شهدای کرمان آغاز به کار کرد و به مدت ۳ روز به میزبانی رفسنجان برگزار می‌شود.

سردار محمد علی نظری فرمانده سپاه ثارالله کرمانبه گزارش ایکنا از کرمان، سردار محمدعلی نظری، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان عصر امروز، ۳۱ مردادماه در ویژه‌برنامه پنجمین رویداد «تولید محتوای دیجیتال بسیج استان کرمان» که در گلزار شهدای کرمان برگزار شد، گفت: این رویداد امروز در کرمان آغاز شد که به مدت ۳ روز به میزبانی رفسنجان برگزار می‌شود و در روز‌های آینده در سایر استان‌های کشور نیز برگزار می‌شود.

وی ضمن قدردانی از اقدامات فعالان فضای مجازی استان، اظهار کرد: بعضی از اقدامات فعالان مجازی استان و هشتگ‌هایی که زده‌اند در دنیا رتبه آورده است و هفتمین هشتگ مورد علاقه مردم جهان متعلق به کرمانی‌ها است. همچنین در سال‌های گذشته نیز فعالان مجازی استان کرمان دستاوردهای خوبی داشتند.

سردار نظری افزود: فعالان مجازی امروز در جهاد قرار دارند. سال گذشته طبق گفته‌های فرماندهان ارشد سپاه و فرماندهان لشکری بزرگترین هجمه و جنگ جهانی سایبری علیه کشور ما رقم خورد و دشمن از همه توان و ظرفیت خود استفاده کرد.

وی با اشاره به اینکه دشمن پیش‌زمینه اقدامات سال گذشته خود علیه ایران را از ۱۰ سال قبل آغاز کرده بود، تصریح کرد: دشمنان در سال ۱۳۹۸ با استفاده از کشورهای ثالث می‌خواستند عملیات روانی علیه کشور ما را انتقال دهند که موفق نبودند اما در دو سال خاموشی اقدامات، دشمن کارهای خود را ادامه داد و در سال ۱۴۰۱ گمان می‌کرد با یک موضوع می‌تواند کشور را تحت تأثير قرار دهد اما تیر آنها به سنگ خورد.

سردار نظری با بیان اینکه سال گذشته یک غافلگیری اتفاق افتاد، اظهار کرد: کار فعالان فضای مجازی با هشتگ‌ زدن، پاسخگویی به شبهات، تولیدات دیجیتال و... سبب شد دشمن کم‌کم عقب‌نشینی کند اما آنها دست‌ بردار نیستند و تا زمانی که نظام جمهوری اسلامی و همچنین نظام استکبار و استعمار هست موضوع جنگ و برنامه‌های خبیثانه دشمن در فضای مجازی و حقیقی نیز وجود دارد.

وی ادامه داد: عمده کار دشمنان در فضای مجازی است به همین دلیل باید برگزاری چنین رویدادهایی در سطح استانی و ملی را جدی گرفت. فعالان فضای مجازی باید در خط مقدم نبرد قرار بگیرند. کار ما برطرف کردن شبهات است و باید همواره هوشیار بود تا شبهات به اعتقادت نسل جدید تبدیل نشود.

فرمانده سپاه ثارالله استان با بیان اینکه فضای مجازی ابتدا با رویکرد تجاری و ارتباطات شکل گرفت، اظهار کرد: دشمن از این فضا برای تسلط بر اعتقادات، افکار و اداراکات انسان‌ها استفاده کرد تا عملیات روانی خود را به مردم و نسل جدید منتقل کند. نسل جدید متأسفانه گاهی به‌دنبال کنکاش نیست و اولین چیزی را که با احساس هم‌خوانی دارد را باور می‌کند لذا جهادگران فضای مجازی با تولیدات مختلف می‌توانند نقشه دشمن را نقش برآب کنند.

سردار نظری در پایان استفاده از مکتب حاج قاسم، شهدا و امامین انقلاب در تولیدات دیجیتالی را اثرگذار خواند و گفت: برگزاری پنجمین رویداد «تولید محتوای دیجیتال بسیج استان کرمان» به میزبانی رفسنجان، مطمئناً نتایج خوبی دارد که می‌توان از این نتایج برای مقابله با دشمن استفاده کرد لذا از فعالان این حوزه می‌خواهیم با تمام توان و باتوجه به مسائل روز کار کنند.

انتهای پیام
captcha