اعزام ۳ کاروان از محلات کم‌برخوردار اردبیل به کربلای معلی
کد خبر: 4164191
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵

اعزام ۳ کاروان از محلات کم‌برخوردار اردبیل به کربلای معلی

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: در آستانه اربعین حسینی(ع) و به همت ستاد توانمندسازی ۲۰۲۰ محله کم برخوردار کشور و با همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، ۱۲۶ نفر از عوامل اجرایی ستاد توانمندسازی محلات کم برخوردار استان اردبیل راهی عتبات عالیات شدند.

اعزام مددجویان اردبیلی به کربلای معلیبه گزارش ایکنا از اردبیل، علیرضا حسین‌نژاد، مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل، ۳۰ مردادماه، در مراسم اعزام زائران اربعین حسینی(ع) اظهار کرد: در قالب طرح رهسپاران عصر ظهور و در آستانه اربعین حسینی(ع) سه کاروان از عوامل اجرایی ستاد توانمندسازی محلات کم برخوردار اردبیل راهی عتبات عالیات شد. وی افزود: ۱۲۶ نفر از عوامل اجرایی این ستاد که همکاری مضاعفی را با کمیته امداد استان اردبیل داشته‌اند راهی کربلای معلی شدند.

حسین‌نژاد با اشاره به اینکه به همت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و ستاد توانمندسازی ۲۰۲۰ محله کم برخوردار در سطح کشور این امر به انجام رسید، بیان کرد: تمامی این عوامل اجرایی در حاشیه شهر‌ها و مناطق محروم کار‌های محرومیت‌زدایی انجام داده‌اند. مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: در طول اقامت این عوامل در عتبات عالیات، علاوه بر زیارت، برنامه‌های متنوعی نیز برای آن‌ها در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه عمده زائران کاروان‌های رهسپاران عصر ظهور زیارت اولی هستند، افزود: کمیته امداد با یاری سایر دستگاه‌های اجرایی تلاش دارد تا زمینه اعزام زائرانی را که برای نخستین بار به کربلای معلی اعزام می‌شوند، فراهم کند. حسین‌نژاد اعلام کرد: یکی از اولویت‌های کاری کمیته امداد محرومیت‌زدایی و ریشه‌کنی فقر در مناطق محروم است که در این زمینه نیز نیازمند یاری بیش از پیش مسئولان و خیران هستیم.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه در طرح توانمندسازی ۲۰۲۰ محله کم برخوردار به دنبال توسعه این مناطق هستیم، گفت: امیدواریم در قالب این طرح بتوانیم چهره فقر را از چنین مناطقی زوده و از آسیب‌های اجتماعی پیشگیری کنیم.

انتهای پیام
captcha