جشنواره رسانه‌ای ابوذر سمنان برگزار می‌شود
کد خبر: 4163133
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۱

جشنواره رسانه‌ای ابوذر سمنان برگزار می‌شود

مسئول بسیج رسانه استان سمنان از اعلام فراخوان هفتمین جشنواره تولیدات رسانه‌ای ابوذر استان خبر داد و گفت: هفتمین جشنواره ابوذر با 9 موضوع ملی و 3 موضوع استانی در 18 قالب متنوع تولید محتوای رسانه‌ای برگزار می‌شود.

جشنواره رسانه‌ای ابوذر سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، محمود احمدی، مسئول بسیج رسانه استان شب گذشته، 25 مرداد در جمع خبرنگاران از اعلام فراخوان هفتمین جشنواره تولیدات رسانه‌ای ابوذر استان سمنان خبر داد و گفت: هفتمین جشنواره با 9 موضوع ملی و 3 موضوع استانی در 18 قالب متنوع تولید محتوای رسانه‌ای برگزار می‌شود.

وی افزود: همه رسانه‌نگاران استان می‌توانند در بخش ملی با موضوعات؛ شعار سال(مهار تورم و رشد تولید)، جهاد تبیین، پیوند رسانه و صنعت و تولید، مقابله با آسیب‌های اجتماعی، دستاوردها و خدمات بسیج و سپاه، امیدآفرینی، جبهه مقاومت، سبک زندگی ایرانی، اسلامی، حجاب و عفاف، و در بخش استانی با موضوعات؛ جمعیت، خانواده پایدار، آینده استان، اشتغال فارغ‌التحصیلان دانشگاهی و صنعت جویای کارگر، تصادفات جاده‌ای در استان؛ پیامدها و راهکارها آثار خود را تا  15 آذر 1402 به دبیرخانه این جشنواره تحویل دهند.

وی افزود: در بخش ویژه تولیدات فضای مجازی جشنواره نیز با محوریت دومین کنگره سه هزار شهید استان سمنان علاقه‌مندان می‌توانند در موضوعات؛ خاطرات، وصایا، نکات کمتر گفته شده زندگی سه هزار شهید استان، نقش شهدا و رزمندگان استان در عملیات مختلف دوران دفاع مقدس  و همچنین جوانان و دفاع مقدس؛ ایثار، مقاومت و مدافعان حرم ـ امنیت و سلامت تولیدات خود را ارائه کنند.

مسئول بسیج رسانه استان با بیان اینکه قالب‌های 18گانه تولید محتوا این جشنواره در سه بخش اصلی؛ مکتوب، دیداری و شنیداری و فضای مجازی تقسیم‌بندی شده متذکر شد: گزارش خبری، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، تیتر، موشن‌گرافی، عکس، پوستر، کلیپ و گزارش ویدیوئی، مستند، پادکست، فیلم کوتاه، نماهنگ، موشن‌کمیک، انیمیشن، استوری، دابسمش، اینفوگرافی و عکس‌نوشت قالب‌هایی است که شرکت‌کنندگان می‌تواند آثار خود را به مسابقه بگذارند.

مسئول بسیج رسانه استان در خصوص نحوه دریافت آثار اظهار کرد: فعالان رسانه‌ای این استان می‌توانند از طریق لینک https://survey.porsline.ir/s/7L7kOvsK جهت ثبت‌نام الکترونیکی فرم مندرج را در قالب پرسشنامه تکمیل کرده و آثار خود را به صورت حضوری یا پستی به نشانی سمنان، بلوار نهضت، خیابان دهخدا، خیابان رسانه، ساختمان شهید محب شاهدین (بسیج اقشار و متخصصین) سازمان بسیج رسانه استان سمنان ارسال کنند.

احمدی متذکر شد: متقاضیان برای دریافت اطلاعات بیشتر دریافت فرم مکتوب و لینک الکترونیکی ثبت‌نام می‌توانند به نشانی aboozarfest7semnan@ در شبکه‌های اجتماعی ایرانی ایتا و بله مراجعه یا با شماره 02333434328 دبیرخانه جشنواره در ساعات اداری تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha