فروغ جاویدان قرآن عامل اتحاد اعتقادی بین امت اسلام است
کد خبر: 4161399
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۳
بیانیه شاعران پارسی‌زبان جهان در محکومیت هتک حرمت کلام‌الله مجید

فروغ جاویدان قرآن عامل اتحاد اعتقادی بین امت اسلام است

بیانیه شاعران پارسی‌زبان جهان در محکومیت هتک حرمت کلام‌الله مجید در برنامه شب گذشته هندیران قرائت شد.

فروغ جاویدان قرآن عامل اتحاد اعتقادی بین امت اسلام استبه گزارش ایکنا؛ بیانیه شاعران پارسی‌زبان جهان در محکومیت هتک حرمت کلام‌الله مجید در برنامه شب گذشته هندیران قرائت شد.

بیانیه شاعران پارسی زبان گروه بین‌المللی هندیران به شرح ذیل است:

«به نام خدا... "يُرِيدُونَ أَنْ يُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَيَأْبَى اللَّهُ إِلَّا أَنْ يُتِمَّ نُورَهُ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ».

کافران مى‌خواهند نور خدا را با دهان‌هايشان خاموش سازند، ولى خداوند جز اين نمى‌خواهد كه نور خود را به كمال برساند، هرچند كفّار، ناراحت باشند. (آیه ۳۲، سوره توبه)

بار دیگر مدعیان دروغین آزادی و حقوق بشر با اهانت به کتاب آسمانی مسلمانان جهان که مصداق خاک پاشیدن بر چهره خورشید است، ماهیت پلید خویش را آشکار ساختند.

غافل از این که فروغ جاویدان قرآن نه تنها با اقدامات مذبوحانه‌ای از این دست خاموش نخواهد شد، بلکه روح اتحاد و همبستگی اعتقادی را در بین امت اسلامی بیش از پیش تقویت خواهد کرد.

شاعران پارسی‌زبان، همگام و هم صدا با مسلمانان سراسر جهان، ضمن محکوم کردن هتک حرمت به کتاب آسمانی قرآن و ابراز انزجار از این اقدام زبونانه و غیر انسانی، یادآور می‌شوند که تعرض به ساحت مقدس قرآن کریم، اهانت به همه ادیان توحیدی و ارزش‌های معنوی و انسانی و در تقابل با اصل احترام به قواعد بین‌المللی است.

امید است جامعه جهانی و انسان‌های آزاد اندیش ضمن محکوم کردن این اقدام شیطنت‌آمیز، برای پیشگیری از گسترش فتنه‌انگیزی و اشاعه نفرت، برخورد قاطع با اینگونه اقدامات را از سوی نهادهای بین‌المللی خواستار شوند.

شاعران پارسی زبان گروه بین‌المللی «هندیران»

انتهای پیام
captcha