اردوگاه ولایت‌فقیه همان اردوگاه سیدالشهداء(ع) است
کد خبر: 4161277
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۶

اردوگاه ولایت‌فقیه همان اردوگاه سیدالشهداء(ع) است

نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز اردوگاه سَیدالشهدا(ع) در ایران، اردوگاه ولایت فقیه در نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

آیت‌الله «سیداحمد خاتمی» نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبریبه گزارش ایکنا از اردبیل، به نقل از دفاع‌پرس اردبیل، آیت‌الله «سیداحمد خاتمی» نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری، ۱۷ مردادماه، با حضور در اجتماع عزاداران حسینیه اعظم «حضرت ابوالفضل‌العباس» شهرستان پارس‌آباد، با اشاره به اینکه جبهه حق در عصرحاضر جبهه ولایت است گفت: امروز دو اردوگاه بیشتر در ایران اسلامی وجود ندارد که یکی اردوگاه سَیدالشهدا(ع) یعنی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، و دیگری اردوگاه یزیدیان یعنی همان آمریکای جنایتکار، رژیم صهیونیستی، منافقان، سلطنت طلبان، فتنه گرانِ سال ۸۸ و اغتشاشات اخیر است.

خاتمی همچنین با اشاره به الزامات جهاد تبیین؛ یکی از این الزامات را شجاعانه بودن آن دانست و افزود: عده‌ای براندازی را دنبال می‌کنند و از اصلاح‌طلب و اصولگرا هم گذشته‌اند، و این نامش اعتراض نیست، اغتشاش است.

امام جمعه موقت تهران گفت: در همه جای دنیا که نمونه آن فرانسه است، اعتراضات هست، اما کسی شنیده که انجیل را آتش بزنند؟ به کلیسا حمله کنند؟ به روحانیانِ خودشان اهانت کنند؟ آن‌چه در پاییز سال گذشته در ایران اتفاق افتاد، نه اعتراضات، که اغتشاشات بود و در هیچ کجای دنیا اجازه چنین اعمالی صادر نمی‌شود.

وی به مانور عظیم لبیک یا حسین در راهپیمایی اربعین حسینی(ع) اشاره و گفت: لبیک یا حسین(ع) دو بخش دارد: یکی تولی و دیگری تبری، که ابزار عشق به امام حسین(ع) با تمام وجود تولی و ابراز دشمنی با دشمنان امام حسین در کربلا جلوگاه تبری بود.

امام جمعه موقت تهران، الزامات جهاد تبیین و اهداف اصلی عاملان اغتشاشات سال گذشته را تشریح کرده و در خصوص دوازدهمین دوره انتخابات گفت: دشمنان جمهوری اسلامی ایران از هم اکنون از طریق فضای مجازی خیز برداشته اند تا فضای انتخابات را سرد و بی رمق نشان دهند، ولی مردم جواب این یاوه گویی‌ها را در پای صندوق‌های رای خواهند داد.

انتهای پیام
captcha