تور گردشگری متسابقین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان در آذربایجان غربی برگزار می‌شود
کد خبر: 4160507
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۷

تور گردشگری متسابقین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان در آذربایجان غربی برگزار می‌شود

معاون گردشگری اداره‌ کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی گفت: با توجه به برگزاری سی و هفتمین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور در ارومیه تور بازدید از جاذبه‌های گردشگری و تاریخی این شهرستان برای اعضای شرکت‌کننده برگزار می‌شود.

موزه مردم شناسی ارومیه
به‌گزارش ایکنا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی، رضا حیدری، معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی گفت: با توجه به برگزاری سی و هفتمین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور در ارومیه تور بازدید از جاذبه‌های گردشگری و تاریخی این شهرستان برای اعضای شرکت‌کننده برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: در این دوره از مسابقات ۷۰۰ نفر از دانشجویان دختر و پسر برای رقابت در بخش حضوری مسابقات به ارومیه سفر خواهند کرد و همین رویداد فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری و تاریخی این شهرستان است.

معاون گردشگری اداره‌ کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی افزود: بازدید از موزه‌های باستان‌شناسی، مردم‌شناسی، بنای سه‌گنبد، مدرسه هدایت، خانه انصاری و تفرجگاه بند و ... از جمله برنامه‌های این تور خواهد بود.

وی گفت: همچنین بسته‌های معرفی ظرفیت‌ها گردشگری و تاریخی استان نیز تهیه شده و در اختیار دانشجویان شرکت‌کننده در این تور قرار می‌گیرد.

 

انتهای پیام
captcha