شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فراجناحی عمل می‌کند
کد خبر: 4160502
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۲

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فراجناحی عمل می‌کند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با بیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همواره فرا‌جناحی عمل می‌کند و درب آن به روی همه باز است، گفت: این نهاد برای ساماندهی و انسجام برنامه‌های مختلف تشکیل شد.

حسین انجم‌شعاع رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانبه گزارش ایکنا از کرمان، حسین انجم‌شعاع، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان امروز، ۱۵ مردادماه در نشست خبری به مناسبت ۱۲ مردادماه و سالروز تشکیل این نهاد با بیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در سال ۱۳۵۹ در نتیجه دستور امام راحل و برای ساماندهی و انسجام برنامه‌های مختلف تشکیل شد، گفت: در ابتدای انقلاب دو دیدگاه در مورد حضور مردم در صحنه وجود داشت.

وی افزود: در ابتدای انقلاب گروهی معتقد بودند مردم باید کنار گذاشته شوند اما مذهبیان و در رأس آنها روحانیت معتقد بودند مردم صاحب انقلاب هستند و باید در صحنه‌های مختلف حضور داشته باشند و از انقلاب پشتیبانی کنند.

انجم‌شعاع تصریح کرد: هویت انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران دینی، مذهبی، علوی و شیعی است به‌همین دلیل در دنیا مخالفان بسیاری دارد در حالی که استکبار و در رأس آن آمریکا حکومت شیعی و دینی را نمی‌پذیرند.

وی حضور مردم در صحنه‌‌های مختلف را ضامن حفظ انقلاب دانست و اظهار کرد: در صحنه‌های مختلف مردم حضور خود را اثبات کردند و اگر نبودند انقلاب موفق نمی‌شد. ماندگاری انقلاب در نتیجه تدبیر بزرگانی همچون شهیدان بهشتی و مطهری است که اعتقاد داشتند مردم باید در صحنه‌ها حضور داشته باشند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در وظایف این نهاد گفت: شورا زمینه حضور مردم را در مراسم مختلف فراهم و برنامه‌ها را ساماندهی کند تا تبلیغات مراسم، برگزاری و اطلاع‌رسانی آن به درستی انجام و حضور مردم به خوبی در جهان منعکس شود. این نهاد توانسته در طول بیش از ۴۰ سال وظیفه خود را در مناسبت‌های مختلف انقلاب و بزرگداشت‌هایی همچون ارتحال حضرت امام(ره) و... به خوبی ایفا کند.

وی با اشاره به برگزاری مراسمی همچون راهپیمایی ۲۲ بهمن، ولادت امام رضا(ع)، عید غدیر، نیمه شعبان و... حضور باشکوه مردم در این مراسم، اظهار کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همواره فرا‌جناحی عمل می‌کند و درب آن به روی همه باز است. همواره سعی شده به تشکل‌ها و گروه‌های مردمی در برپایی مراسم کمک کنیم و همه ظرفیت‌ها دستگاه‌های اجرایی، تبلیغی، نظامی، انتظامی، دانشگاه‌ها، مدارس، رسانه‌ها، مساجد، هیئت‌های مذهبی و... را پای کار می‌آوریم.

انجم‌شعاع با بیان اینکه همراهی مردم و هم‌افزایی نهادهای مختلف در برگزاری مراسم مختلف برکات بسیاری داشته است و رسانه‌ها در کنار مشکلات باید برکات نظام و انقلاب را نیز بیان کنند، افزود: بسیاری از اتفافات انقلاب در تاریخ بی‌نظیر است و همانگونه که امام راحل فرمودند ملت ایران از ملت زمان پیامبر(ص) بهتر هستند و این امر امروز به چشم دیده می‌شود.

وی با بیان اینکه یکی از برکات حضور مردم که در برنامه‌های مختلف شرکت می‌کنند ایجاد وحدت، همدلی و نشاط در جامعه است، تصریح کرد: یکی از برنامه‌های امسال حضور پرشور مردم در مراسم عزاداری بود و با وجود تبلیغات دشمن حتی مذاهب ادیان مختلفی همچون کلیمی، مسیحی و زرتشتی نیز در مراسم شرکت کردند و این آن چیزی است که دشمن را عصبانی می‌کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اظهار کرد: یکی دیگر از برکات حضور مردم، نمایش قدرت معنوی نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان است و اگر این قدرت معنوی نبود این نظام و حکومت این سرنوشت را نداشت و این قدرت در تمام مناسبت‌ها دیده می‌شود.

انجم‌شعاع در پایان ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: انعکاس برنامه‌های مختلف از سوی رسانه‌ها هم سبب امیدآفرینی برای مردم می‌شود و هم اینکه سبب یأس دشمنان می‌شود و نشان می‌دهد مردم به‌رغم مشکلات همچنان به اعتقادات خود پای بند هستند و مسئولان باید قدردان مردم بوده و تلاش کنند تا این مشکلات حل شود.

انتهای پیام
captcha