عناد با کتاب خدا؛ عامل سقوط دنیوی و اخروی + فیلم
کد خبر: 4160353
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۸
مدیر مؤسسه کریمه آل‌رسول(س) بیان کرد:

عناد با کتاب خدا؛ عامل سقوط دنیوی و اخروی + فیلم

حجت‌الاسلام حکیمی با تأکید بر اینکه خداوند همانطور که این کتاب را نازل کرده است، حافظ آن نیز هست، گفت: فردی در این عالم نمی‌تواند با کتاب خدا مقابله و با احکام نورانی کلام وحی، مبارزه کند. هر فردی که کوچکترین عنادی با کلام‌الله مجید پیدا کرد، در این عالم و آخرت سقوط می‌کند.

جمع قاریان، حافظان و اساتید مؤسسه کریمه آل‌رسول(س) شعبه علی‌آباد کتول استان گلستان

به گزارش ایکنا، مراسم یادبود شهید مدافع حرم قربانعلی نجفی، همراه با محکومیت هتک حرمت‌‌های اخیر به ساحت مقدس قرآن کریم در جمع قاریان، حافظان و اساتید مؤسسه کریمه آل‌رسول(س) شعبه علی‌آباد کتول استان گلستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام سیدابوالفضل حکیمی، مدیر مؤسسه کریمه آل‌رسول(س) در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد این شهید مدافع حرم به هتاکی‌های اخیر قرآن اشاره کرد و گفت: خداوند بزرگ وعده داده است، این ذکر و این کتاب را برای هدایت جهانیان نازل کرده است «إِنْ هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِلْعالَمِينَ» و جهانیان می‌توانند از محتوای این کتاب سود ببرند. بنابر این همه جوامع بشری می‌توانند از این کتاب بهره‌مند شوند و از آن کسب نور کنند.

وی با اشاره به آیه «إِنَّا نَحْنُ نَزَّلْنَا الذِّكْرَ وَإِنَّا لَهُ لَحَافِظُونَ» افزود: خداوند همانطور که این کتاب را نازل کرده است، حافظ آن نیز هست چنانکه در این آیه فرموده است ما آیات قرآن و سوره‌های نورانی آن را از تحریف حفظ می‌کنیم. پس فردی در این عالم نمی‌تواند با کتاب خدا مقابله و با احکام نورانی کلام وحی، مبارزه کند. هر فردی که کوچکترین عنادی با کلام الله مجید پیدا کرد، در این عالم و آخرت سقوط کرد.

حکیمی بیان کرد: این کتاب هدایت‌کننده به بهترین راه‌ها است «اِنَّ هَذَا الْقُرْآنَ یِهْدِی لِلَّتِی هِیَ أَقْوَمُ»، این کتاب بشارت‌دهنده است «هُدىً وَ بُشْرى‏ لِلْمُؤْمِنِینَ». این کتابی همه هستی ما مسلمانان است. افرادی که به قرآن هتک حرمت می‌کنند، بدانند که خفت و خاری و ذلت را باید انتظار بکشند و بدانند «وَ مَکَروا وَ مَکَرَ اللهُ وَ اللهُ خَیرُ الماکِرین». همانگونه که نسبت به قرآن مکر و حیله به کار می‌برند، خداوند تدبیر کرده است که این کتاب را حفظ کند و حفظ خواهد کرد و وعده الهی حق است. «وَعْدَ اللَّهِ حَقٌّ».

یادآور می‌شود، شهید قربانعلی نجفی، فرهنگی بازنشسته است که پس از کسوت معلمی در پنجم فروردین ۱۳۹۵ به منطقه فلوجه عراق اعزام شد و در پنجم خردادماه به شهادت رسید.

انتهای پیام
captcha