برپایی نشست حجاب و عفاف در ایستگاه فرشته‌های آسمانی فریدونکنار
کد خبر: 4157767
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۶:۴۸

برپایی نشست حجاب و عفاف در ایستگاه فرشته‌های آسمانی فریدونکنار

نشست ویژه حجاب و عفاف در هفتمین روز از برپایی ایستگاه فرشته‌های آسمانی شهرستان فریدونکنار در هفتم ماه محرم برگزار شد.

حجت الاسلام رسول زارع

به گزارش ایکنا از مازندران، حجت‌الاسلام والمسلمین رسول زارع، مسئول امور مساجد شهرستان فریدونکنار، در نشست ویژه حجاب و عفاف در هفتمین روز از برپایی ایستگاه فرشته‌های آسمانی شهرستان فریدونکنار در هفتم ماه محرم در جمع دختران و مادران فریدونکناری، گفت: عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) نقش برآب کردن نقشه دشمنان برای دین‌زدایی است.

وی افزود: تلاش غرب‌گرایان برای پیاده کردن نسخه غربی حقوق زنان، برای زنان مسلمان ایران اسلامی است.

زارع تصریح کرد: در زمان رضاخان مردم مسلمان ایران با خون خود از حریم عفاف و حجاب دفاع کردند و امروز با امر به معروف و نهی از منکر مدافع عفاف و حجاب هستند.

مسئول امور مساجد فریدونکنار با بیان اینکه شناخت معروف لازمه امر به معروف و نهی منکر است. خاطرنشان کرد: امروزه برای تبیین معروف برای منکرین لازم است آمرین به معروف شناخت کاملی از حقوق زنان از نظر غرب و حقوق زنان در اسلام داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه بی‌حجابی برای زنان راهی برای طرح سایر منکرات الهی است، تأکید کرد: دشمنان در صدد تثبیت بی‌عفتی و بی‌حجابی به اسم آزادی زنان، زمینه‌ای برای طرح حقوق همجنس‌گرایان است.

زارع با تأکید بر اینکه والدین نباید اجازه دهند فرزندانشان در فضای مجازی تربیت شوند، اظهار کرد: در حالی که اروپا و امریکا، قوانین سختی را برای دسترسی کودکان به فضای مجازی تصویب کرده‌اند، در ایران والدین از دسترسی کودکان خود به اینترنت خوشحال و با حمل بر باهوشی کودکان خود، ابراز خرسندی می‌کنند.

گفتنی است که ایستگاه فرشته‌های آسمانی از سوی مؤسسه فرهنگی شهیدان رسولی از نخستین روز ماه محرم در شهرستان فریدونکنار برپا شده است.

در این ایستگاه محرمی که ویژه دختران و پسران رده‌های سنی ۶ الی ۱۲ سال است، کارشناسان دینی، قرآنی و هنری، برنامه‌های متنوع آموزشی را اجرا می‌کنند. 

از جمله برنامه‌های آموزشی در این ایستگاه محرمی، می‌توان به آداب درست وضو گرفتن و مبطلات وضو، قرائت صحیح اذان و نماز و ارکان نماز، نشست عفاف و حجاب، آموزش حفظ قرآن، حفظ ۵ سوره و ۱۰ سوره آخر قرآن، برگزاری محفل اُنس با قرآن با حضور قاریان نونهال و نوجوان، داستان‌گویی کربلا، اجرای مداحی و سرود ویژه ماه محرم توسط نونهالان و نوجوانان، آموزش سفالگری، ایستگاه بازی و... اشاره کرد.

انتهای پیام
captcha